djs86 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har en maskin med Windows 2000 og Windows XP på samme disk. Jeg vil gjerne fjerne begge disse operativsystemene for så å installere XP på nytt. Har lagd oppstartsdiskett i Win XP, prøvde å boote med den for så å kjøre format C:, men det funket ikke, ville ikke boote fra disketten. Så spørsmålet er kort og godt, hvordan fjerner jeg disse to operativsystemene fra harddisken min? Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 gå i bios og sett den til å boote fra cd rom, deretter booter du med xp cden Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 gå i bios og sett den til å boote fra cd rom, deretter booter du med xp cden det er ikke værre Lenke til kommentar
djs86 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Vel, dette er en Compaq Presario-maskin, og da kommer man vel til BIOS via F10. Men i BIOSen har jeg ingen valg som tilsier at jeg kan boote fra cd, og ikke fra disk. Har ingen endringsmuligheter for booting da det ikke er noen fane som har det emnet under seg. Snodig? Lenke til kommentar
Kristoffer(x1co) Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 www.bootdisk.com Lenke til kommentar
djs86 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Skjønner dessverre ingenting - jeg vil bare formatere harddisken, men det skal visst ikke være så lett. Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 har du brukermanualen til hovedkortet? der bør det stå hvor i bios du finner det Lenke til kommentar
djs86 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Disse Compaqene er visst litt sære, men nå fikk jeg formatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå