espengun Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Er det noen av dere som har erfaring med MPMAN FUB27 512MB? (tenker på batterilevetid, kvalitet etc..) Endret 24. desember 2004 av espengun Lenke til kommentar
hhhmmm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Fikk en til jul... Sliter for tiden med veldig mye knitring når jeg spiller mp3'er. WMA filer går greit, men det er et veldig upraktisk format for meg. Og de hadde ingen ordentlig support på nettsidene til produsenten, så jeg jeg sliter litt med den nå. Lenke til kommentar
Doer Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Du kan vel kanskje si noe om batterilevetid også, hhhmmm? Endret 3. januar 2005 av Doer Lenke til kommentar
hhhmmm Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Du kan vel kanskje si noe om batterilevetid også, hhhmmm? Vil tippe den har holdt 3-4 timer hittil. Og batteri indikatoren viser mellom 1/2 og 1/3 igjen av batteriet. Har egentlig ikke fått brukt den så mye, pga knitringen, så jeg vet ikke så mye om batterilevetiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå