ophylicious Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne, men men. Hei. Jeg lurer på hvordan jeg får tak i SP1 siden den ikke finnes på windows uppdate. Jeg har ikke lyst til å bruke SP2, men hvis dere mener at SP2 er bedre så kan jo jeg like så gjerne prøve det, men jeg vil helst ha SP1. Hvis noen av dere har noen svar eller tips hadde det vært veldig fint. Dere får fortsatt ha ei riktig god ful! Lenke til kommentar
iacob Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hvorfor vil du ikke ha sp2? Rett forum for denne tråden er på windows under programmer. Endret 24. desember 2004 av iacob Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Mange spill monger når man har inne SP2. Det er jo noen av problemene. Og jeg vet om flere som ikke er så fornøyde med SP2, men det hindrer ikke meg i å ikke bruke det. Jeg liker å bruke det jeg vet funker mao. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) SP1 finnes på windows update, men vises kun hvis du ikke har den. Vet du om du har installert Windows med SP1 allerede integrert eller ikke? Endret 25. desember 2004 av VinterUlv Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 SP1 finnes på windows update, men vises kun hvis du ikke har den.Vet du om du har installert Windows med SP1 allerede integrert eller ikke? Jeg finner den i vertfall ikke der :/ SP1 var ikke med da jeg installerte windows. Jeg trenger vel SP1 for å få mer en 140GB av HDD'n min? Det er vel eneste grunnen til at jeg vil ha SP1 og. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har kjørt SP2 i noen måneder nå, merker faktisk ingen forskjell fra før, ingen problemer i det hele tatt. Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har du spill som "monger" med SP2, finnes det garantert en eller annen patch for dette. Sjekk hjemmesiden til produsenten av spillet. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ingen spill "monger" hos meg Du kan installere SP1 hvis du takker nei til å installere SP2 på windows update Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 her funker alt smertefritt.. men det gjekk rykte om att AoE2 kom til å fucke med SP2! Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...p1/default.mspx Google er din beste venn Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne, men men. Ja det er ikkje lett. Man må jo være hjernekirurg for å trykke på "programvare" og så på "windows" ... Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ikkje det kommet ein del fix for sp2 sida den kom ut då? Som fikser litt Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Vet ikke helt hvor jeg skal plassere denne, men men. Ja det er ikkje lett. Man må jo være hjernekirurg for å trykke på "programvare" og så på "windows" ... Så er ikke jeg den som henger her mest heller da. Endret 25. desember 2004 av ProxymuZ Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Sp2 har aldri laget problemer for meg verken hjemme eller på jobb.. 400pcer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå