mobil_brukeren Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Heisann.. Nå er Julaften over så når har jeg Penger til gode! *wee* Tenke jeg da skulle oppgradere mitt 1 og halv år gamle pc Jeg har fra før er: Amd XP2500 Barton Ausu a7n8x Delux Twinmos 512mb pc 3200 m/winbond Sapphire Radeon 9700 pro Jeg har ikke no spesielt budsjett, men vill ikke bruke drit mye penger Jeg er ikke så veldig oppdater i det nye som har kommet nå så jeg lurer på om dere kan hjelpe meg litt? Hva er SLi? Det jeg har tenkt på er: AMD Athlon 64 3000+ 1.8 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED MSI K8N NEO4 Platinum Hovedkort S939 nForce4 Ultra,4xSATA2,D-GbLAN,PCI-E,ATX 2 x Crucial PC3200 BallistiX DDR 512MB CL2 Non-parity, 2.8V, 64Meg x 64, 184pin Skjermkort er jeg ikke helt sikker på helst ikke over 2500kr men kom med forslag uansett! Tusen Takk for alle seriøse svar jeg får! Edit: Ja jeg SKAL klokke Så trenger no skikkelig ram osv < Har lest litt om SLi nå. Hva hvis jeg kjøper et skjermkort når og kjøper det andre senere når det blir litt billigere? Hjelper SLi mye? Trenger jeg en Spesiel skjerm? Endret 25. desember 2004 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå