larsy89 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) ok, da prøver jeg igjen siden forumet klikka forrige gang jeg prøvde. 1.Er det noen som vet hva PSP koster i USA? 2.Er det noen som vet når den kommer ut i USA?(er den kommet?) 3.Hvordan spiller man av filmer på den? altså kjøper du cder med filmer eller laster over fra pc? 4.Batteritid? 5.All annen nyttif info? vet fint lite om den :wink: Og GOD JUL :!: det skal jeg siden jeg skal til usa snart Endret 24. desember 2004 av larsy89 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) 1. Vill koste rundt ca. 2000 nok. 2.Tror den har kommet ja , har i allefall fått masse mailer om at jeg kan bestille den der og der (Slettet alle de mailene) 3.Du har en disk akkuratt som et spill tror jeg 4.1,5-3 timer mener jeg og ha sett det er ikke allverden. Har ikke Nintendo DS 10 timer ? 5.Den veier rundt 300g med batteri Edit : har svart så godt jeg kan men kan ikke si allt dette sikkert , dette er hva jeg mener og ha sett... Edit2 : den kommer ved mars i 2005 , norge og USA (så det på en annen post) har kommet i japan da Endret 25. desember 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
larsy89 Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 takker, så den har ikek kommet i usa? damn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå