praut86 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Topic sier vel det meste. Jeg har sett litt på Logitech Z-2300 settet, og på et Creative Megaworks 250THX sett. Hvilket sett av de to jeg nevner her er det beste til trance "bruk"?. Hvilket sett burde jeg satse på? Mvh praut Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Her er en test av Z-2200 som har helt like specs som Z-2300: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=4832 Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Kommer an på hva du skal bruke det til men...skal du ha et anlegg for å briefe fet lyd....da ville jeg ha gått for logitech! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Logitech Z-2300 <--- bad ass. Bedre til den prisen finner du bare ikke. God lyd Lenke til kommentar
Dieu Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Istedenfor å starte egen tråd, tenkte jeg bare å legge det inn her. Får imorgen dette settet (Logitech z-2300) og har også nylig bestilt meg ny data. Er vel integrert lydkort med, men jeg lurer på om det er noe vits å investere i ekstra lydkort? Kommer i all hovedsak å bli brukt til å spille musikk. Dette hovedkortet: Gigabyte GA-8I925X-G Intel925XATX/S-ATA/Gb-LAN/8ch.LYD/DDR II x 4 Lenke til kommentar
snoopg Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Det er strengt talt avhengig av hvor kresen du er. Du kommer ikke til å grine over dårlig lyd, uansett lissom.. Lenke til kommentar
Dieu Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Jupp. Regner nok med at jeg overlever jeg. Er forøvrig ikke spesielt kresen Lenke til kommentar
mamort Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Etter all hypen jeg har hørt om z-2300 ble jeg litt skuffet. Sannsynligvis forventet jeg litt for mye. Min bror fikk dette anlegget i julegave. Jeg er stort sett vant til å høre musikk fra mitt hifi anlegg til ca . 10k. Bare for å gjøre det helt klart, ikke forvent at lyden skal være i nærheten av det et hifi anlegg klarer, da blir du skuffet. (allfall når det gjelder musikk) Det skal også sies at lyden i forhold til min brors gamle labtech (200kr) høytalere var en stor forbedring, men det skulle også bare mangle... Endret 16. januar 2005 av lamah Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå