whom Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Setter opp en rimelig og framtidsrettet PC til kamerat. Alt, utenom skjerm. www.Databutikken.com AMD Athlon 64 3000+ ''Winchester'' ASUS A8N-SLI Deluxe Maxtor DiamondMax Plus 9 80 GB 8 MB S-ATA Leadtek WinFast Geforce 6600GT PCIE Kingston HyperX PC3200 512 MB Ultra Low Latency www.Mshop.no CO-SOHO MidiTower silver 400W BenQ CD652A Sony floppy drive Labtec Internet Keyboard Creative Mouse Optical 3000 Totalt: 6235,- Noen kommentar? En ekstra ram brikke slenges fort inn i løpet av noen måndeder, men han trenger ikke 1024 nå, da det for tiden går mest i lette spill. Systemet skal clockes litt, men trenger ikke noe hitech her... Men så er det min indre dialog om SLI... Når jeg nevnte SLI støtte for ham, så han litt stygt på meg.. , da han ikke oppgraderer så ofte.. Det er dessverre en stor mulighet for at 6600 GT vil forsvinne før han kikker på en webshop igjen... "Det skal være en budsjett PC, skriker han støtt", så ikke kom med villere forslag.. Med tanke på budsjett, så er kanskje ikke SLI tingen heller? Prisen for SLI system er ikke så mye dyrere enn vanlig uansett, så greit å ha tenker jeg. Nå er det begrenset med HK som støtter både PCIE og S 939, men hvis det er et HK som er billigere + bedre til clocking o.l så tar jeg det, da SLI ikke er så nødvendig. Han har ikke satt opp maks pris, men vil selfølgelig ha så lave kostnadder som mulig... Setter pris på all hjelp jeg kan få Edit: For prisens skyld byttet jeg kabinett + NorthQ PSU mot CO-SOHO MidiTower 400W ATX 374 kr for dette kabbinettet inkl 400w PSU, er det mulig? Noen som vet hvilken PSU det er? Endret 25. desember 2004 av Deuz Lenke til kommentar
whom Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Oppdatert! Savner kommentarer Lenke til kommentar
whom Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg ser bare ett pcie, S939 HK uten SLI som er et billigere alternativ i prisguide; MSI RS480M2 Og dette har ikke nettverkskort, så da er det nok ikke aktuelt. Da blir det vel SLI, hvis da ikke ASUS A8V-E Deluxe til samme pris, er betraktelig bedre Lenke til kommentar
N3oN Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Fint oppsett det der ja.... Men kjøp heller XFX sitt 6600GT det yter mer! Lenke til kommentar
whom Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Fint oppsett det der ja.... Men kjøp heller XFX sitt 6600GT det yter mer! I know it does, but it costs... (dårlig førsk på å rime ) Jepp, men tror jeg går for det ja. Jeg må si meg ganske stolt over pris i forhold til ytelse på kassa Lenke til kommentar
N3oN Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ja noe likt eg skulle kjøpe men det blei P4 alikavel hehe! Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Håper dere ikke sier at et 6600GT yter bedre enn et annet 6600GT Dette har isåfall aldri skjedd for Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Håper dere ikke sier at et 6600GT yter bedre enn et annet 6600GT Dette har isåfall aldri skjedd for det finnes 6600 GT me ddr3 og me vanlig ddr Lenke til kommentar
whom Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Fint oppsett det der ja.... Men kjøp heller XFX sitt 6600GT det yter mer! I know it does, but it costs... (dårlig førsk på å rime ) Leste for fort, å trodde du skrev 6800 GT Så det er forskjel på 6600 GT kort, noen med vanlig ddr og noen med ddr3, sier dere? Hvilke produsenter leverer med ddr3, er det bare XFX. Så i prisguide, og der leverte bare XFX til AGP Jeg ser ikke noe slikt opplyst i prisguide Skulle gjerne også holdt meg innen få webshops også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå