Wice Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) jeg har en cd spiller..funker helt fint..fikk HL2 til jul. jeg har ikke dvd spiller så jeg tenkte jeg kunne ta fattern sin avslutta maskina. tok ut cd spilleren å satte in dvd spilleren: har bare plass til å ha en av delene:P starta maskina da kom det opp boot failure.. wondows starta ikke... satta inn cd spilleren at..funke helt fint hva gjør jeg??? Endret 25. desember 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Velkommen til forumet du må sette jumperen på dvd rommen til slave... Lenke til kommentar
Wice Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 hehe.takk og takk..men du snakker gresk for mei nå asså... Lenke til kommentar
sebbern Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jumperen er det lille plastdingsen på 1 av dem 3 pinnene.. Den skal flyttes bort til bokstaven s skal ikke være noe problem! Lenke til kommentar
Poppe Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Skal vel stå på cs når han har bare en spiller,jumperen må ha stått på slave når han satt den inni maskinen. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 du må endre topic, før posten blir stengt.. les retningslinjene Lenke til kommentar
Wice Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 tusen takk..det funka..men så viste det seg at den gamle dvd spilleen var for treig..for å kjøre setupen :!: tror jeg.. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) er neppe det.. raporterer nå tråden for elendig topic Endret 25. desember 2004 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har endret emnefeltet. Ingen vits å stenge tråden. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Flott å se at moderatorene er i julestemning de å ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå