Zepticon Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hei.. Noen som hvet om noen codec pack eller flere som kan det meste... Tenker da på alle typer lyd og videofiler + Dolby og DTS surround.. Bruker mest Windows Media Player, og er fornøyd med denne til musikk, men jeg skulle ønske den funket med alle videofiler. Til DVD bruker jeg Cyberlink Power DVD, men den mangler støtte for DD og DTS i surround.... Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 K-Lite Codec Pack. http://ftp.isu.edu.tw/pub/Windows/Edskes/k/klcodec234f.exe Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Video: ffdshow Audio: ac3filter De tar allt. Jeg har i alle fall ikke vert borti en videofil som ikke kunne spilles av når jeg hadde de installert. Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 www.videolan.org Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 ffdshow og Xvid da har du alt du trenger Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) www.videolan.org VLC Mediaplayer er det eneste du trenger, også slipper du unna mye trøbbel som codec pakker kan skape. Endret 26. desember 2004 av cremaster Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 cremaster for president! Lenke til kommentar
Juji Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Codec som jeg tror funker til alt er: Nimo codec pack og ACE Mega CoDecS Pack, jeg har ennå ikke kommet over noe som jeg ikke kan spille av!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå