Gå til innhold

ny billig test data *oppsett, siste innlegg*

Anbefalte innlegg

Nå har tiden kommet til å kjøpe meg en test data til å prøve ut ting på, og julaften er snart over og kontoen økte med veldig nøyaktig 3.000 og det hadde jeg fra før av, så jeg har nå 6.000 å bruke på data, og jeg trenegr hele kassa. Bursdagen min er om 13 dager så jeg kan sikkert vente til etter det siden jeg skal bort i romjula.

Denne dataen skal bygges selv (uten å ødelegge noe håper jeg :p ).

Komplett, datakjeden, PS data eller netshop må ha alle delene fordi jeg bestiller kun derfra.

EDIT: Kan godt ha mulighet til å overklokkes, og hk m ha innebygget lydkort og nettverk, og gjerne S-ATA (fremtid, fremtid, fremtid)

Endret av chokke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Linken fungerer ikke som den skal. Jeg får beskjed om at jeg ikke kan administrere handlevognen. Sikker på at du gjorde det mulig å se handlevognen for andre enn deg selv, og at du kopierte adressen som står på sida (der du kan velge), og ikke den i adresselinjefeltet?

Prøv å rett opp dette så blir det litt lettere å se hva du har tenkt fra før av.

-Zlatzman

Lenke til kommentar

Blir vanskelig å sette opp et clockevennlig, framtidsrettet og rimlig oppsett, men her goes. (Og de er ihvertfall ikke mulig å oppfylle dette hvis du skal begrense seg til webshops... Take or leave it ;)

www.Databutikken.com

AMD Athlon 64 3000+ ''Winchester''

ASUS A8N-SLI Deluxe

Maxtor DiamondMax Plus 9 80 GB 8 MB S-ATA

Leadtek WinFast Geforce 6600GT PCIE

Kingston HyperX PC3200 512 MB Ultra Low Latency

www.Mshop.no

CO-SOHO MidiTower silver 400W

BenQ CD652A

Sony floppy drive

Labtec Internet Keyboard

Creative Mouse Optical 3000

Skjerm: let på søpla :p

Kravene er oppfylt, men ikke prisen er jeg redd.. Vanskelig!

Totalt: 6235,-

(prisen er egentlig på under 6000, men da blir det 4,5 forskjellige shops=PORTO, så har dyttet dette under 2 shops ;) )

Lenke til kommentar

hurra!!

hadde 4.400 på konto + 3000 fra julaften, så jeg har 7.000 tusen å bruke + 400 kr i frakt ;) .

Er usikker på hvor mye jeg får til bursdagen som er om 12 dager så budsjetter kommer til å øke noe.

Dataen skal klokkes og jeg har skjerm. Skal primært bli en spillemaskin tror jeg, og til å teste ut ting på.

Kabinettet må ha mange vifter til god gjennomtrekk, tipper jeg 1500 kr til bursdagen så dere kan ta med dette i beregningen. Som sagt, alt fra an en shop (netshop, komplett, datakjeden eller ps data).

Abit AV8-3rd Eye Hovedkort for S939 KT800PRO,SATA,GbLAN,ATX,Dual-CH DDR Pris ny: 1090.00

AMD Athlon 64 3000+ 1.8 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED 1350.00

Corsair TWINX1024-4000 DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-4000 DIMMs 2099.00

Samsung SpinPoint P80 160GB S-ATA 8MB cache 7200RPM 790.00 790.00 Total 5329.00

Trenger kabbis/PSU og skjermkort tilsammen 2.000 (kanskje mer, får se)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...