Jackemeister Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hei. Har fått en Motorola E398 i julegave, helt konge fornøyd med telefonen, unntatt det lille irriterende tingen at jeg ikke får installert jar spill. Har mulighet for får å overføre filene via Blåtann, som selvfølgelig ikke har "bla gjennom filer"som jeg var så veldig vant til på min gamle T610... USB kabelen har utrolig nok fungert greit... Hittil. (Norsk SW forresten) Og T-Flash'en. Det blir mye det samme som USB kabelen... Når jeg altså skal prøve å overføre jar fila går alt tilsynelatende fint, og fila blir overført i jar mappen. Så kommer problemet; hvordan legge dem på selve telefonen? Takk for alle svar og god jul og godt nyttår! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) slet med det samme selv, men ved å overføre den via en USB BT adapter så gikk det fint. Edit: Får connection problemer med mJabber... Endret 25. desember 2004 av Wabby Lenke til kommentar
Jackemeister Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Å? Jeg har en USB BT adapter fra Belkin, fungerer bra nok men hvordan overførte du den, altså hvilken metode? Går det an å bruke "Bla gjennom filer" på E398? Burde kanskje nevne: S/W: R372_G_0E.20.59R DSP-S/W: 62191A00 Hmm, etter litt research har jeg funnet at jeg kan opploade spill/filer/osv via Zedge... har prøvd og det virker ganske bra. Endret 25. desember 2004 av Jackemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå