janfredrik Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Heisann. Har nå fått meg litt penger til jul og har tent meg å kjøpe denne Plextor DVD-brenneren Jeg lurer på to ting da: 1. Er den å annbefale? 2. Tar den også CD R / RW ? Lenke til kommentar
Helt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hvorfor ikke gå for NEC ND-3500A ? Billigere, 16x brenning og den støtter Dual Layer... Har den selv og er meget fornøyd... Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Den har kun 8x -r, tar ikke DL og er noget dyr. Kjøp en BenQ 1620 istedet, eller vent å se om plextor greier å forbedre sin 716A modell nok til at den er verdt pengene, noe den ikke er nå. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Hvorfor ikke gå for NEC ND-3500A ? Billigere, 16x brenning og den støtter Dual Layer... Har den selv og er meget fornøyd... Takk for tipset Okay, ser ut som jeg går for denne her da, noen synspunkter? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hvorfor ikke gå for NEC ND-3500A ? Billigere, 16x brenning og den støtter Dual Layer... Har den selv og er meget fornøyd... Takk for tipset Okay, ser ut som jeg går for denne her da, noen synspunkter? En drøss av poster om dvd brenner i forumet for lagringsmedier...men vil si at BenQ DW1620 er et mye bedre kjøp enn NEC. Orker ikke ramse opp alle fordelene her, men sjekk trådene om dvd brennere her. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Er ihvertfall godt fornøyd med min Nec ND-3500A Betalte 600kr for den, i motsetning til over 1000 for en plextor.. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Plextor er kvalitet og det koster... Anbefaler denne - Plextor DVD-brenner PX-716A IDE Retail inkl. sort og hvit front. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303701&cks=PRL Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Plextor er kvalitet og det koster... Anbefaler denne - Plextor DVD-brenner PX-716A IDE Retail inkl. sort og hvit front. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303701&cks=PRL Plextor koster, ja... men er litt i tvil om de fortsatt er så mye bedre enn BenQ når det gjelder kvalitet på brenning. Plextor var meget gode før, men nå virker det som andre produsenter har tatt igjen forspranget. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Tror jeg går for den Nec'en jeg Takk for hjelpen Lenke til kommentar
gammalost Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 At plextor er kvalitet er noe som ikke helt stemmer lenger. Jeg annbefaler at du tar turen innom plextor forumet på cdfreaks.com og leser litt. Deres 716A drive er en stor skuffelse sålangt. Jeg håper dem greier å rette opp en del feil med firmware og nyere revisjoner av driven. Ganske synd siden jeg/var en plextor fan. Heldigvis har man gode alternativer som BenQ, som har en del av funksjonene som plextor har via plextools. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå