johnroger Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hei, jeg har en 512MB Apacer 2700 ram, så tenker jeg på å kjøpe litt mer. Er det da lurt å kjøpe raskere ram, selv om jeg ikke får bruk for d i dag, men kanskje en gang i fremtiden. Og vil dette gå fint med en 2700 og en 3200 brikke? Og er det lurt å kjøpe samme type ram (apacer)? Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jepp, dette vil virke, men den nye rammen vil kjøre på hastigheten den gamle går på. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Mao, RAM med forskjellig hastighet kjører på den hastigheten som den med lavest hastighet har. Egentlig ganske logisk, men.... Lenke til kommentar
johnroger Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Var det jeg trodde/viste, men var litt usikker på om de var "glade" i hverandre. Så jeg bør kjøpe samme merke, bare rasker, siden prisen er ca lik og det kan komme godt med i fremtiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå