JiiiN Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 JEg har en samsung d500 og batteriet dens varer i mindre enn 24timer.....bruker den helt normalt...txter litt..prater litt....ikke noe mp3.....førstegangen lada jeg den i 10timer...........hva burde jeg gjøre?klage der jeg kjøpte den?........ Lenke til kommentar
MC60 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) du må lade den i 16 timer 1. gangen og forresten: hvor fikk du tak i den? hvor mye kosten den? kan du lage en brukertest? og legge inn fler bilder? Endret 24. desember 2004 av MC60 Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 du må lade den i 16 timer 1. gangen og forresten: hvor fikk du tak i den? hvor mye kosten den? kan du lage en brukertest? og legge inn fler bilder? Sjekk i lesertester forumet Fin liten mini-test av den der, med bilder! Til tråd starter, slapp av litt med den fete skriften Lenke til kommentar
morgster Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 det står i bruksanvisning at det holder å lade den i 90 minutter Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det er mange myter angående lading av batteri den første gangen. I manualen står det kanskje 90min, men på verkstedene og forhandlerne sier at man må lade minst 15 timer, såkalt trimming av batteriet.... Selv har ikke jeg peiling om dette her funker, men Lithium pg Li-Ion batterier kutter jo strømtilførselen når den er full, så hvordan den trimmes vet jeg ikke Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Lad opp batteriet skikkelig 3 ganger på rad, først da vil batteriet nærme seg sin totale kapasitet. Batteriet på min D500 var med "hard" bruk nærmere to døgn, og jeg ladet batteriet ca 10 timer første gangen! Hvis det ikke fungerer bedre etter ett par oppladninger, så er det kanskje noe galt med telefonen eller batteriet ditt. Min fungerer nemlig overraskende bra batterimessing. Lykke til Lenke til kommentar
JiiiN Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 OKiiiiii!!!! tror d må være noe feil ass........takk for alle svara..... Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ett lite tips for å bedre batteri-tiden litt: Gå inn i Innstillinger-menyen, velg Nettverkstjenester (5), Båndvalg (6) og endre fra standardinstillingen "Triband" til "GSM 900/1800" (1). Dermed bruker mobilen mindre batteri da den ikke lengre søker etter det ikke-eksisterende GSM 1900-nettet når du er i Norge! Husk å slå Triband på igjen, hvis du tar en tur til f.eks. USA Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Bruk batteriet helt ut og lad det helt opp tre-fire ganger, så skal du se at kapasitetet blir bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå