Ole O Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Ser ut som min skjerm trenger å varme seg opp for å fungerer som den skal. Hvis den er kald når maskinen starter opp får den bare sort/hvit under oppstart. Dvs. at skjermen bare har s/h i BIOS og under Ms-Dos i win98. Men hvis skjermen står på en liten stund før jeg skrur på resten fungere alt som det skal. (Under selve windows fungere alt som det skal uansett) Dkjermen min er en Hansol 900P(19"). Skjermkortet er Abit Siluro T400 (gf2mx) Lenke til kommentar
Strips Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Det er mulig det er en feil på skjermen. Temp avhengig feil. Hvis det er garanti på den ville jeg få sjekket om det skal være slik. Hvis det ikke skal være slik, så få det reparert så fort som mulig. En feil kan lage flere feil. Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 14. november 2001 Forfatter Del Skrevet 14. november 2001 Skal tygge litt på saken. Skjermen er bare ca. 3 mnd gammel. Problemet er bare at man blir uten skjerm en tid. Jeg vet ikke hvor rask komplett.no er i slike saker. Lenke til kommentar
ZAN Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Ta ikke sjansen på att skjermen holder ... Få fiksa den på garantien, jo fortere jo bedre... Kjøp deg omså en billig 15 tommer som du kan bruke i mellomtiden... Koster bare 300-400 kr på QXL.no Det er mitt råd til deg :smile: Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 14. november 2001 Forfatter Del Skrevet 14. november 2001 Har en gammel 14" fra før. Den holder sikkert noen dager. Men jeg "byttelånet" med en annen maskin. For å teste om det er skjermen som er synderen. Har en 17" Scott på lån nå. Lenke til kommentar
tmbakken Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Er nok skjermen det er noe galt med. Har samme skjerm, men har aldri hatt det problemet. Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 14. november 2001 Forfatter Del Skrevet 14. november 2001 Skjermen er nå på en annen maskin. Og for øyeblikket ser alt ut til å fungere som det skal. Men den andre maskinen hr et gammelt skjermkort. (Viper V550 TNT) Men vi får se om noen dager hva som skjer.... Lenke til kommentar
Cool Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Komplett.no er veldig TREIGE d brukte over 2 uker på og få testa prosessoren min bare så d er sagt. Lenke til kommentar
Magellan Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 Jeg hadde akkurat samme problem med min gamle 14" Philips skjerm fra 1990. Skjermen fungerte fint et par år, men så begynte den å jukse med fargene. Alt i MS-DOS ble sort hvitt og den hadde en tendens til å gjøre alt til rosa sånn inni mellom. Prøvde skjermen på andre PC'er og da var det alltid farger i MS-DOS, men de rosa fargene dukket opp også på disse. Jeg kom fram til at det var skjermen det var noe i veien med og at kombinasjonen med det skjermkortet jeg hadde da (256 kb :smile:) gjorde at alt ble sort hvitt. Mitt råd er at du bytter skjermen - selv om den kanskje fungerer på andre PC'er. Lenke til kommentar
normal Skrevet 14. november 2001 Del Skrevet 14. november 2001 eehe, komplett.idiot.no sa du. han fyren var HELDIG at det "bare" tok 2 uker for å si det sånn... KOMPLETT.IDIOT.NO SUXX 3k TRO MEG OG ALLE ANDRE (MANGEN) SOM SIER DET. ALDRI KJØPE NOE DER Lenke til kommentar
Ole O Skrevet 17. november 2001 Forfatter Del Skrevet 17. november 2001 Det viser seg at man trenger ikke sende inn maskinen eller delene til reperasjon. De sender en tilsvarende del i bytte, så sender du din del tilbake til dem. GREI ORDNING. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå