LgitechDInovo Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hei! må man fomatere for en slik innstalasjon? min dvd brenner vil ikke fungere, jeg dytter en cd inn, men kommer bare ut ugjen. Den vil heller ikke vises i enhetsbehandling Noen som vet? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Nei, du trenger ikke å formatere maskinen når du skal installere en ny optisk enhet. Det som kan være problemet er at du har klussa litt med jumper settings. Prøv å gå inn i BIOS å se om du finner den der. Hvis ikke så må du sjekke at jumperen er riktig plassert. Event prøve en anner IDE-kabel. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 det fungerer fortsatt ikke og jumpere er plassert der de skal, nå vise dvd-brennere i "min datamaskin" men den vil ikke "holde seg inne" hvis dere skjønner?!?! hva kan være galt? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Prøvd med en annen IDE-kabel, kan være at det er den som er litt ødelagt. Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg har prøvd en annen CD-brenner og den funker med den kabelen, da skal vel den være i orden?? Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Regner med det. Hmmm, var rart det altså. Kan du prøve å forklare med hvordan den henger seg. Jobber den før den forsvinner eller bare forsvinner den plutselig? Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 jeg vet ikke hva jeg skla kalle det jeg men, når man legger en cd i dvd-brenneren å trykker på knappen så sklir plata sakte inn i brenneren, men saken her er at den kommer ut igjen etter 2 sekunder ca, og det gjentar deg Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hehe. Er du sikker på at du har jumpa dei riktigt? Det er veldigt viktig, for vist ikkje kan det gå i sur for pc`n :-) :!: Prøv Dvd brennern aline på kabelen (på enden) Vert å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå