Gå til innhold

Hvilken Filmclub er best?

MeSs

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

det er nok originale filmer vil jeg tro, men jeg har ikke noe tro på hele konseptet..

Du betaler ca 150-200 kr hver mnd for å få leie film. Det betyr at du må se MINST 3 filmer hver mnd for at det i det hele tatt skal lønne seg i forhold til å gå på den lokale sjappen å leie filmer. Det er i og for seg greit nok, men det kan bli mye etterhvert..

I tillegg er du nødt til å konstant ha en liste over filmer du vil få tilsendt. Du er dessuten ikke garantert HVILKE av de filmene som står på listen du får tilsendt, du har rett og slett ingen kontroll på hvilken film du vil se denne uken.

Dessuten er jeg av den oppfatning at det er bedre å kjøpe filmer. De er ikke sÅÅ mye dyrere. En et par mnd gammel film kan du få tak i for under en hundrings, og det er ikke så gale, og da har du den til odel og eie, og kan se den om og om igjen, uten at det koster deg noe mer.

Lenke til kommentar

Jeg er medlem av Film24, og må si meg VELDIG fornøyd. Jeg kjøper selvsagt mange billige DVD'er rundt omkring (spiderman, play.com etc) men jeg får sett mange filmer jeg aldri ville kjøpt eller leid på videoforumet.

Jeg har det midterste abonnementet - altså 3 filmer hjemme samtidig. Det fungerer flott, for da har jeg alltid en film liggende. På en gjennomsnittelig mnd rekker jeg å få rundt 8 filmer hver mnd, noe jeg synes er helt greit. Noen ganger vil jeg se film oftere, og da fungerer det også fint.

Angående listen du setter opp, kan du rangere det. Ingen problemer whatsoever. Du setter opp filmene du har lyst til å se, og får tilsendt de som er ledige. Du får ikke alltid film nummer 1,2,3,4 etc på lista - men jeg har alltid fått filmer jeg har hatt lyst til å se, selv om de er litt lenger ned på listen.

Jeg vil i hvert fall anbefale det på det sterkeste. Det er en liten sum for mange filmer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...