svalbard Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hei.. Sitter her å skal formatere dataen til familien og før jeg får lov til å formatere den MÅ jeg ta backup av alle e-postene i Outlook. Men hvordan gjør jeg dette? Hadde vært fint om noen kunne ha satt opp en veiledning steg for steg her. Ellers GOD JUL EDIT: Glemte express Endret 24. desember 2004 av svalbard Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 arg... skreiv en laaaang veiledning for Outlook EXPRESS før jeg fant ut at d var outlook du snakka om.. sorry er ikke safe nok på området;) ha fin jul! Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 arg... skreiv en laaaang veiledning for Outlook EXPRESS før jeg fant ut at d var outlook du snakka om.. sorry er ikke safe nok på området;) ha fin jul! Sorry, min feil. Er Outlook Express det er snakk om. Lenke til kommentar
-Logos- Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Heisann! Og god jul! Backup er ittno problem! Bare husk å ta med deg adresseboka! Jo til saken! Alle mappene i outlook express ligger lagret på bruker-kontoen. | Regner med siden du ikke har oppgitt annet at du har outlook express 6 og win xp eller noe | Først går du inn i Outlook Express 1. Høyre museknapp på inbox mappa Her vil du nå finne den komplette filbanen til mappa inbox.dbx 2. koper inn mappeplaseringen til inbox.dbx inn i start -> kjør (Bare mappeplaseringen, ikke indox.dbx bare exs: c:\bruker\mail\) Du vil nå få opp en oversikt over alle mappene som er laget i outlook express, inne i disse *.dbx filene ligger mailene 3. Kopier ut ALLE disse filene som ligger på denne mappa til en plasering som ikke blir berørt av formateringen Og du har nå tatt backup av alle mailene. Du vil kanskje også ha en guide om hvordan man får dem inn igjen;) Regna med det... så det følger her: Etter format går du på nytt inn i Outlook express 1. Fil-> importer -> Meldinger 2. Velg outlook express 6 (regner med dette siden du ikke har oppgitt annet) 3. Importer fra en hovedidentitet 4. når du nå har trykket neste kommer det opp en filbane og en bla igjennom knapp. Trykk på bla igjennom og velg mappa du la *.dbx filene i. 5. Når du nå trykker neste kan du velge hvilke mapper som skal importeres til outlook express fra de sikkerhetskopierte filene... Og tata... du har importert alle mailene på nytt igjen Dette fungerer for meg hver gang:) Var ikke så lang da;) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Tusen, tusen takk. Du reddet romjulen min nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå