Kurt P Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Heisann.. Har et lite problem her hjemme.. Vi fikk DVD spiller til jul (som spiller divx og en del andre formater. Så derfor prøvde vi bare å brenne en vanlig divx film på pcn på 700 mb ut på en vanlig data cd. Dette funket seff ikke.. Deretter prøvde jeg en 700 mb film som skulle omkodes til SVCD, dette tok en forpult time.. Og etter at det var ferdig fikk jeg beskjed om min 700 mb brenne cd var for liten til å brenne på å jeg måtte aborte hele shitten.. Hvordan gjør jeg dette her ? (bruker Nero 6) Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det er fakta det jeg sier nå, jeg har hatt en Divx player en stund nå. Og har funnet ut at Noen Filmer du brenner ut funker mens andre ikke, grunnen det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hmm... Er det lov å diskutere slikt på dette forumet da? Regner vel egentlig med at de filmene ikke er kjøpt Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hmm... Er det lov å diskutere slikt på dette forumet da? Regner vel egentlig med at de filmene ikke er kjøpt Er det ikke sånn at, man kan brenne så lenge man brenner til seg selv??!? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hmm... Er det lov å diskutere slikt på dette forumet da? Regner vel egentlig med at de filmene ikke er kjøpt Er det ikke sånn at, man kan brenne så lenge man brenner til seg selv??!? jo det vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 on topic gutter ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå