Gå til innhold

Hvilke spill fikk du i Julegave?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, jeg fikk "The Legend of Zelda: Collectors Edition" til Gamecube jeg da. Og den boksen inneholder hele 4 zelda-spill :love:

- The Legend of Zelda

- Zelda II - The Adventures of Link

- Ocarina of Time

- Majora's Mask

- Windwaker

Nice, men det beste spillet mangler jo :\

The Legend of Zelda: Link to the Past.

Lenke til kommentar

Det ble ingen spill til jul i år, av den enkle grunn at de jeg ønsker meg ikke kommer ut før på ny året, fikk en del penger som skal brukes på de spillene da,

Knights of the old republic 2 og World Of Warcraft.

hadde jeg ikke hatt dem ville det nok bli everquest 2 og the battle for middel earth, samt half life 2.

Lenke til kommentar
Joda, jeg fikk "The Legend of Zelda: Collectors Edition" til Gamecube jeg da. Og den boksen inneholder hele 4 zelda-spill :love:

- The Legend of Zelda

- Zelda II - The Adventures of Link

- Ocarina of Time

- Majora's Mask

- Windwaker

Fikk med den når jeg kjøpte cuben.

btw, det er bare demo av Windwaker. :p

Lenke til kommentar

Jeg fikk meg gamecube, med minnekort, ekstra tannløs håndkontroll, mario double dash, og resident evil.

(Resident evil er FLOTT! Gamecuben har virkelig krefter!)

Så snart butikkene åpner skal jeg skaffe meg the wind waker.

Gamecube! :love: Kan ikke skjønne at denne perlen har gått under radaren min så lenge.

(jeg kjøpte ratchet & clank 3, metal gear solid 3 og spiderman 2 til brødrene mine. Gjett hvem som spiller mest da! :D)

//edit: småfeil

Endret av slash
Lenke til kommentar

Ble ingen spill på meg i år under treet. Det kan kanskje komme av at jeg er den eneste ihugga spille fanatikeren i familien. Mine 2 søstre er ikke interesert i spill og foreldrene mine er ikke helt flink med spill, og siden Elkjøp her jeg bor ikke har kompetanse innenfor salg av spill, ble det ikke noe hjelp fra den siden heller.

Når pengeboka er oppfylt igjen med knitrende sedler, jula tok alt, skal jeg investere i Richard Burns rally, Rome Total war of Sid Meires Pirats! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...