Gå til innhold

Hvilke spill fikk du i Julegave?

Anbefalte innlegg

Joda, joda, jeg vet at det er litt tidlig å begynne med slikt (de fleste spiser vel nå), men når tiden kommer, kan dere skrive inn hvilke spill dere fikk i julegave! (uavhengig av Plattform).

Jeg har ikke åpnet gavene enda, men jeg har en mistanke om at jeg og bruttern vil få The Battle For Middle-Earth på deling.

Så så langt ser lista mi slik ut:

LOTR: The Battle For Middle-Earth

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[iC' date=24/12/2004 : 18:10] Jeg har ikke åpnet gavene enda, men jeg har en mistanke om at jeg og bruttern vil få The Battle For Middle-Earth på deling.

litt off topic men, snoker du i julegavene før tiden er inne? siden du "har en mistanke" :p

vet ikke selv om det blir noe spill under treet men forandrer denne om det blir.

Lenke til kommentar
fikk ikke spill, hvem ønsker seg spill i julegave?  :p

Det er faktisk standard ønske hos mange.. ;):)

Inkl. meg! :yes:

BTW: Thomas, Du MÅ bare prøve Rome! Om du liker RTS så er dette midt i blinken for deg!

Dessuten er Rome omtrent så lite scriptet som det går an å gjøre det!

-Folk dør når de dør. (Altså, ikke bestemte tidspunkter når de skal dø)

-Du kan angripe hvor du vil, når du vil.

-Fienden kan angripe deg når de vil, hvor de vil (de dukker ikke opp fra samme plass hver gang, slik som i mange FPS).

-STOORT område til å beleire festninger etc. (Nesten hele Europa, samt Nord-Afrika).

-Det er ikke sånn at du MÅ ta over hele verden for å vinne.

Jeg kjenner jo ditt aldri så lite "hat" mot scriptede spill, så om du ikke har noe imot RTS, kommer du definitivt til å like Rome.

Som nevnt i min første post, så hadde jeg en mistanke om at jeg kom til å få "Kampen Om Midgard", noe som viste seg å være rett.

Fikk ingen andre spill, men jeg fikk Razer Diamondback!!! :)

Skal teste den nå snart.

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
[iC,24/12/2004 : 18:10] Jeg har ikke åpnet gavene enda, men jeg har en mistanke om at jeg og bruttern vil få The Battle For Middle-Earth på deling.

litt off topic men, snoker du i julegavene før tiden er inne? siden du "har en mistanke" :p

Mistanken kommer vel av at jeg var der da fattern kjøpte det ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...