nikk0 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Vell......Var ikke en enneste pakke under tre her :/ Har du ikke vært snill gutt i år eller? Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Fikk spenn, bestilt BW fra ps, k700i og en julegris Er fornøyd med alt, samværet, maten og gavene, men jula kommer alltid til å bli tøft for meg mutter og fatter, da søstra mi døde i senga si ifjor legene fant ikke ut hva det var. Men sånn er livet, uretferdig Merry Xmast to you all Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 slike ting er kjipt, men dessverre en del av livet.. vi føler med deg HuzZzla... kan vel ikke klage på gevinsten i år.. fikk en støvsuger.. kanskje mine foreldre syntes jeg har det skittent hjemme? Fikk noen kroner også, og så har jeg akkurat bestillt vannkjøling.. Et lass med bilder ble det på oss (ja, jeg har en samboer) også.. Denne julen har jeg faktisk merket at det nå begynner å bli mer moro å gi ting enn å få. Jeg er i en situasjon hvor jeg kjøper alt jeg vil ha/trenger selv (i allefall som er under julegave-pris), så da er det ikke like moro å få en haug med dingsebomser man ikke trenger, men det er faktisk veldig kjekt å se at de presangene du har kjøpt faller ordntli i smak.. God jul alle sammen.. have a good one.. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Ah... fikk: 3750kr.. Pondus - Flat firer. en dvd-box med alle matrix-filmene. noen ullsokker. hansker, j****** mye sjokolade. ekstrautstyr til drillen min. litt mer verktøy. snart mer.. har jo bursdag 30.12 ..... så jeg håper på en creative zen touch og litt mer penger... Tror leif er med! Endret 25. desember 2004 av slipknot_fan Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Jaja... fikk meg HL2, masse deodoranter og sokker, noe klær og gavekort på 400 på musikkverket. Ganske fornøyd Og jeg fikk en cubansk sigar , som jeg tar på nyttåraften. EDIT: Leif was here... Endret 25. desember 2004 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Fikk en hel hau med deoer. Ellers fikk jeg HL2 Collectors edition, Lotr Return of the king special extended edition , treningsdress, cd'er++ Endret 25. desember 2004 av ManagHead Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 HOW HOW HOW!!! God jul alle sammen Godt fornøyd med julen jeg God mat Fikk en tv,webcam+ masse sokker og deoer Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 fikk nunchaco jeg og masse klær og bøker! Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Gooooood juuuul alle sammen Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Slenger meg på - God Jul! Nei, jeg ramser ikke opp alt jeg har fått men er fornøyd! Krever ikke så stort... Fikk mer en forventet! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 GOD JUL! Hehe.. glede seg til jeg skal i bakken og stå på nytt snowboard Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 fikk fikk Overdrive til bassgitaren min+ alots of dvd's an cash... for alle de som IKKE vet hva overdrive er så er det simpelt en slags bryter/vrenger som gir ultra fet gitarlyd til bassen Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Får vel kaste meg inn i tråden jeg og da i disse jule tider.. God jul alle sammen.. ser ut til at det er flere enn meg som har hatt en fin jul ja, og har fått spist nok for resten av året :!: Skal så absolutt ikke klage på noe! Hele familien sammlet rundt matbordet og er det ikke noe som heter at du ikke ser skogen for bare trær?!? Vel, her så du hvertfall ikke treet for bare pakker Veldig fornøyd med iPod mini, LOTR ex ed, blender, penger og genser.. !! Sender en tanke til alle de som ikke har det så bra i jula! Ha en fortsatt god jul da folkens. Benytt nå tiden hvor allt annet er stengt til å tenkte ut nye mods og påfunn for tiden som kommer! Nero Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 God jul folkens... Jeg fikk en harddisk (200gb) og en gitarforsterker ... fornøyd jeg Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Eneste pc utsyret var en LED :\, Men fikk de siste bøkene i wheel of time serien. Totalt 4700 sider på engelsk fikk vi denne jula! Men fikk en punching bag. *Klistre på et bilde av lærern* Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 God Jul folkens! Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Fik noen deoer (av en eller annen grunn er det veldig populært ) også fikk jeg nfsu2... Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 31. desember 2004 Del Skrevet 31. desember 2004 Er digg med deor da, noe en alltid trenger! Plutselig er man tom. God Jul til dere alle. Har bestilt meg nytt hk, cpu, ram og grafikkort! Blei dyrt, men na blir det ny HW Og et Godt Nyttaar til dere alle der ute, baade til de som har det bra, og til de som ikke har det fult sa bra,. sender tanker ned til de i asia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå