Uxzuigal Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) For min strømmforsyning? Det er en vifte mellom PSUen og kabinett flaten du ser her.. Er det nok plass for luft eller blir det for varmt/lite plass tror dere? Har ikke så veldig mange muligheter til å modde:S mvh. Snabben God Jul og Godt Nyttår, Nå: JULERIBBE!! Edit: Ca. 0.4-0.5 cm mellomrom tipper jeg, men døm uttifra bildet, jeg er elendig på mål Endret 24. desember 2004 av Snabben Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Fant ut at det var ganske dårlig bilde jeg la ved, så tok meg også noen nye, her: Bah, kun et innlegg per post :S Jaja, ble kun et bilde til PS. Platen over er av aluminium, så den forholder seg ganske kald vil jeg regne med.. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg syns det ser lite ut.. men det går sikkert bra.. du kan vel kjenne om det er luft flow eller ikke.. suger eller blåser den der ? Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Den suger luft der., og dytter ut back, etter som jeg har forstått Edit: Det er forøverig en 480watt PSU, Mist Endret 24. desember 2004 av Snabben Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hvis den suger der går det sikkert bra.. mulig og snu den ? slik at vifta stikker bort fra plata ? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jupp, snu PSU`en slik at viften står nedover, slik at den suger varmluften ut i fra CPU området. Vet ikke hvilket kabinett du har, men det har sikkert en PSU plate bak, og den snur du bare.. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 hvis den suger der går det sikkert bra.. mulig og snu den ? slik at vifta stikker bort fra plata ? Den var orginalt den andre veien, men jeg skrudde ut festeplata og skifta rettning på den for å få trixa litt til med en vannkjøling ser du:) Men tror det går bra, den dytter "mye" luft ut på andre siden Lenke til kommentar
tom-ivar Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Tror det der ser bra ut Snabben Så lenge det er luft som flower gjennom så er det sikkert holdbart. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Jepp funker bra, men ack, vannkjølinga lekker på 2 steder :S Oh well, det er ikke noen krise, bare å tette igjen, derfor man kjører test hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå