bastar Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg kan huske jeg lastet ned et program som gav meg koden som kunne tastes inn for en gitt mobil og et gitt nettverk. Akkurat nå står jeg med en LG telefon fra UK som har et Tmobile abb. Telefonen er en c2200. Hvis noen har linken til programmet eller koden hadde det vært fint... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det finnes ikke opplåsningskoder (public) til den modellen... Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Lagde et program på Commodore 64 en gang. Var ikke ett spill eller én telefon jeg ikke klarte å låse opp. Lenke til kommentar
robot Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 gå til www.unlock.no der har de ulike koder. Der har de også mange programmer der de kan låse opp mobiltelefoner. Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 gå til www.unlock.no der har de ulike koder. Der har de også mange programmer der de kan låse opp mobiltelefoner. Når eiern av siden sier i denne tråden at det ikke finnes public opplåsningskoder til den mobilen tror jeg jeg stoler på det Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 gå til www.unlock.no der har de ulike koder. Der har de også mange programmer der de kan låse opp mobiltelefoner. Når eiern av siden sier i denne tråden at det ikke finnes public opplåsningskoder til den mobilen tror jeg jeg stoler på det For ordens skyld: Og den eieren er Lurifaksen om noen lurte om det. Han er mannen å spørre i slike saker ;P Lenke til kommentar
kad Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 http://www.gsmteknikk.no/ prøv denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå