Gå til innhold

for liten strømforsyning?

Anbefalte innlegg

hei.

jeg har nettop skaffet en ny pc. (se specs i profil). etter å ha oppdatert biosen på hovedkortet ville ikke cd-rom'n fungere. jeg har prøvd å innstallere driverne som fulgte med windows xp, men ikke noe fungerer. kan det være at psu'n (strømforsyningen) min er for svak? den er på 360 watt. (regner med at 360 w står for 360 watt :p), hehe. opplever også at pc'n rebooter etter å ha avsluttet spill og det skjedde også en gang i stad når jeg skulle prøve å fixe cd-rom'n. det virker ikke som skjermkortet yter fullt heller. takker for svar!

takker for svar og god jul. :D

Endret av Gamer-guru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei.

jeg har nettop skaffet en ny pc. (se specs i profil). etter å ha oppdatert biosen på hovedkortet ville ikke cd-rom'n fungere. jeg har prøvd å innstallere driverne som fulgte med windows xp, men ikke noe fungerer. kan det være at psu'n (strømforsyningen) min er for svak? den er på 360 watt. (regner med at 360 w står for 360 watt :p), hehe. opplever også at pc'n rebooter etter å ha avsluttet spill og det skjedde også en gang i stad når jeg skulle prøve å fixe cd-rom'n. det virker ikke som skjermkortet yter fullt heller. takker for svar!

takker for svar og god jul. :D

er jo såklart mulig, men tror heller at problemet ligger et annet sted.

det du kan gjøre er jo å få lånt en psu på f.eks 450W og se om problemet blir borte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...