Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) hei. jeg har nettop skaffet en ny pc. (se specs i profil). etter å ha oppdatert biosen på hovedkortet ville ikke cd-rom'n fungere. jeg har prøvd å innstallere driverne som fulgte med windows xp, men ikke noe fungerer. kan det være at psu'n (strømforsyningen) min er for svak? den er på 360 watt. (regner med at 360 w står for 360 watt ), hehe. opplever også at pc'n rebooter etter å ha avsluttet spill og det skjedde også en gang i stad når jeg skulle prøve å fixe cd-rom'n. det virker ikke som skjermkortet yter fullt heller. takker for svar! takker for svar og god jul. Endret 24. desember 2004 av Gamer-guru Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hei. jeg har nettop skaffet en ny pc. (se specs i profil). etter å ha oppdatert biosen på hovedkortet ville ikke cd-rom'n fungere. jeg har prøvd å innstallere driverne som fulgte med windows xp, men ikke noe fungerer. kan det være at psu'n (strømforsyningen) min er for svak? den er på 360 watt. (regner med at 360 w står for 360 watt ), hehe. opplever også at pc'n rebooter etter å ha avsluttet spill og det skjedde også en gang i stad når jeg skulle prøve å fixe cd-rom'n. det virker ikke som skjermkortet yter fullt heller. takker for svar! takker for svar og god jul. er jo såklart mulig, men tror heller at problemet ligger et annet sted. det du kan gjøre er jo å få lånt en psu på f.eks 450W og se om problemet blir borte Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 jeg har lett gjennom hele bios, men kan ikke skjønne hva som er feil . det tar foresten også veeeeeldig lang tid for maskinen å starte hvis den har vært avskrudd i mer enn 5 minutter. den bruker lang tid før den loader bios og gir signal til skjermen. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 riv ut alle ledninger uten om til nødvendige vifter,hd osv og start opp da. fortsatt treigt så er det ikke strømmforskyninga. Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 jeg har jo ingen extra vifter i pc'n....får prøve i morra eller noe, nå er det jul! god jul folkens! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Kansje pcen er for varm? Med en 3500+ og et ultra kort i pcen kan det godt være det! Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 ligger alltid mellom 25-40 grader på cpu og systemet....skjermkortet ligger mellom 50-60 grader. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Vel, temp måleren på det hk er helt på tryne! Snakker av erfaring. Den kan aldri i livet være på 25 grader med ingen vifter i kabiss, hvis du ikke har vapochill eller god vannkjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå