Gå til innhold

Problemer med Benq 1620 dvd-brenner

Mr_Tiger

Anbefalte innlegg

Har nå prøvd å bytte kabler også, men uten hell.

Jeg Har også en annen maskin amd 64 med en 3400 prosessor.

Jeg tok ut dvd-spilleren på den maskinen å satt inn problem dvd-brenneren.

Maskinen startet opp og fant spilleren, alt så bra ut...

Når jeg skulle restarte maskinen(den nye) ville den ikke laste inn xp. fikk bare spørsmål om jeg skulle starte på vanlig måte eller safe mode. Hvis jeg trykket på noen av disse alt. begynte maskinen å surre litt, før den kom til samme melding igjen....

Som dere sikker ser har jeg nå prøvd alt...jeg trur nå at det er noe feil med den nye dvd-spilleren eller hva mener dere.

høres ut som boot rekkefølgen ble gjort om på amd pcn din da du satt inn dvd brenneren...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
derfor følger det også med 80 leders kabel i retail pakken.

Kom hjem akkuart nå med 1620Pro Retail under armen og der fulgte det ikke med noe kabel, noe det heller ikke står på esken at det skal gjøre..

:-(

Det skal gå bra med 40 leders kabel også?

Endret av Panter
Lenke til kommentar

Jeg har spurt samme spm før men jeg finner ikke postene lenger...

uansett har en benq 1620 og jeg har kjøpt meg eperformance cder.... de funker ikke. så sa noen at jeg trenger bare å oppdatere firmware som jeg finner på denne siden her:

http://nordic.benq-eu.com/ServiceAndSuppor...duct=647&type=B

det er en bulk versjon siden det står ingen benq på selve spilleren (med mindre jeg er blind).

laster den ned og pakker den ut. kjører programmet og den finner 1620 men når jeg skal "flashe" den så sier den "Driver not support".

hva må jeg gjøre nå?

nevermind :)

jeg bare lastet ned den andre firmware som er beregnet til (retail) så funket den... ja ja :)

Endret av obos
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
har fått tilbake spilleren fra mpx data. De sier at dem ikke fant noe feil med spilleren.

Jeg satt den opp igjen og den samme gamle leksa kom opp igjen...

HJELP! hva kan jeg gjøre.

har di installert via 4in1 driveren? Den pakken installerer en IDE driver som jeg har sett problemer med, ihvertfall i nyeste 4in1 versjon.

Mulig det er der feilen ligger?

Lenke til kommentar

har di installert via 4in1 driveren? Den pakken installerer en IDE driver som jeg har sett problemer med, ihvertfall i nyeste 4in1 versjon.

husker ikke..fulgte den med spilleren..isåfall så har jeg nok inst. den.

Har du noe linker til andre drivere jeg kan laste ned?

Lenke til kommentar

husker ikke..fulgte den med spilleren..isåfall så har jeg nok inst. den.

Har du noe linker til andre drivere jeg kan laste ned?

Dette er noe som er til hovedkortet ditt - ikke til brenneren.

Lenke til kommentar

Jeg har noe ala det samme problemet.. Jeg har det med den dvd brenneren og jeg har det med vanlig cd-brenner og når jeg kopierer fra cd/dvd til hden.. Virker som musa er i kvikk sand hakker over alt.. .

Har DFI lan party hk nforce chipset. OLD card :p AMD - XP 2400+ :p Men er kun med cdrom enheter jeg har problemer med. Kopiering mellom hdene mine går helt fint.

Hope you get this solved.

Lenke til kommentar
Jeg har noe ala det samme problemet.. Jeg har det med den dvd brenneren og jeg har det med vanlig cd-brenner og når jeg kopierer fra cd/dvd til hden.. Virker som musa er i kvikk sand hakker over alt.. .

Har DFI lan party hk nforce chipset. OLD card :p AMD - XP 2400+ :p Men er kun med cdrom enheter jeg har problemer med. Kopiering mellom hdene mine går helt fint.

Hope you get this solved.

Lastet inn de nyeste ide-drivrene til msi...men dette hjalp heller ikke.

Har nå satt in dvd-brenner i amd pc`en og den fungerer der.

Så den får vel forsette med å stå her. Har satt inn den gamle dvd-spilleren i barebone pc`en og det fungerer bra.

Får heller prøve å kjøpe et annet merke til barebonen.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...