DevN Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Draziw Hvem er det? Aldri hørt om, men så holder jeg meg ikke så oppdatert heller for tiden. Lenke til kommentar
LuMpY Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 element er mitt forbilde Lenke til kommentar
munky Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 r00fz og drei fra emop! r00fz fordi han har verdens kuleste nick. drei fordi jeg synst han var så uberskilled da jeg så emopfilmen for første gang <3 Lenke til kommentar
slettern Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 ZeroXkiller, dritfett å spille mot denne mannen. Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Snobbex, fra A-saint. Ganske god Lenke til kommentar
munky Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Snobbex, fra A-saint. Ganske god Han spiller ikke i aSaints lenger btw :-P Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 hvorfor har ingen nevnt meg? :o Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 (endret) Draziw Hvem er det? Aldri hørt om, men så holder jeg meg ikke så oppdatert heller for tiden. Spiller for Northern Star. Tror jeg da. Favoritten må vel være sosohal. Hvem ellers? Endret 15. januar 2005 av XoRc Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Mr.Lee eier i CS!!! Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Draziw Hvem er det? Aldri hørt om, men så holder jeg meg ikke så oppdatert heller for tiden. Spiller for Northern Star. Tror jeg da. Favoritten må vel være sosohal. Hvem ellers? Han spilte vell eller spiller for Clan-it? lenge siden jeg har fulgt med, men tror han gjorde det? Lenke til kommentar
siixx0 Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Snobbex, fra A-saint. Ganske god Han spiller ikke i aSaints lenger btw :-P Sa han var fra a-saints, sa ikke han er der lengre ( they all went there seperate ways) Lenke til kommentar
Sjakal3n Skrevet 16. januar 2005 Del Skrevet 16. januar 2005 Draziw Hvem er det? Aldri hørt om, men så holder jeg meg ikke så oppdatert heller for tiden. Spiller for Northern Star. Tror jeg da. Favoritten må vel være sosohal. Hvem ellers? Han spilte vell eller spiller for Clan-it? lenge siden jeg har fulgt med, men tror han gjorde det? draziw spiller for tiden i N*. Lenke til kommentar
WipeOut- Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 det må nok ver pk fra skadeskutt! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 SpaZ / SnAxX er mine favoritter. Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 LOL til alle som liker sk|swe spillere. haha. Ingenting som heter SK|swe lengere da. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 LOL til alle som liker sk|swe spillere. haha. Ingenting som heter SK|swe lengere da. Flott at du forteller oss dette... Lenke til kommentar
Flynn Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Mine favorittspillere er Hyper i sk, og walle i spiXel. Hyper rett og slett fordi han er f*** meg spinnvill! walle fordi han alltid har stor forståelse i spillet. Må vel nesten nevne Element også siden han er utrolig god og han er NORSK! Lenke til kommentar
Sjakal3n Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Mine favorittspillere er Hyper i sk, og walle i spiXel. Hyper rett og slett fordi han er f*** meg spinnvill! walle fordi han alltid har stor forståelse i spillet. Må vel nesten nevne Element også siden han er utrolig god og han er NORSK! walle spiller for EYE og Hyper for NiP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå