Gå til innhold

Nokia 6630 streiker

Anbefalte innlegg

folgende er feil:

ekstremt med stoy pa bildene

mislyket oppstart, vennligst kontakt lokal forhandler

begynte a sende med norsk melding sentral, selv om den var konfigurert til a folge kontantkortet sin sentral. Eneste telefon som ikke greide dette av seg selv eller etter manuell innstilling

henger seg opp

slar seg av og pa

elendig batteri

den har allerde vart software oppgradert en gang

tydeligvis noen som ikke forstod, sa da konkretiserer vi sporsmalet:

hva er galt med min telefon?

er dette typisk for den,software eller hardware feil?

Endret av Christian86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
denne veier 127 gram!!! det er jo utrolig mye. jeg holdt på og dette av stolen når jeg så det. det er vel litt i meste laget?! :ermm:

Nå er det en viss forskjell på innmaten fra 6630 i forhold til en 1100 da. Hvis du datt av stolen fordi du leste at en symbian telefon veide mye så kan du trøste deg med at 7650 veier nesten 30 gram mer. Håper du ikke slo deg.

Lenke til kommentar

Har lest gjennom dine innlegg to ganger. Finner ikke det du sier om at du ber om hjelp :)

Topicen kanskje?

Naturlig å begynne med den først.

Jeg leste gjennom emnefeltet, ikke fordypningsfeltet.

Etter hva reglene sier på forumet skal emnefeltet fortelle hva brukeren lurer på, ikke fordypningsfeltet. Når jeg ser opp på toppen av nettleseren forteller den tittelen på emnet, og igjen, ikke fordypningsfeltet.

Les mer her: http://forum.amobil.no/index.php?act=boardrules#emne

Lenke til kommentar

Har lest gjennom dine innlegg to ganger. Finner ikke det du sier om at du ber om hjelp :)

Topicen kanskje?

Naturlig å begynne med den først.

Jeg leste gjennom emnefeltet, ikke fordypningsfeltet.

Etter hva reglene sier på forumet skal emnefeltet fortelle hva brukeren lurer på, ikke fordypningsfeltet. Når jeg ser opp på toppen av nettleseren forteller den tittelen på emnet, og igjen, ikke fordypningsfeltet.

Les mer her: http://forum.amobil.no/index.php?act=boardrules#emne

flisespikkeri :p

nar jeg spor hva som er galt, sa er jo det et hint til at jeg trenger hjelp. av erfaring sa vet jeg at a skrive HJELp eller hjelp i emnefeltet ikke er mer satt pris pa.

Lenke til kommentar
flisespikkeri :p

nar jeg spor hva som er galt, sa er jo det et hint til at jeg trenger hjelp. av erfaring sa vet jeg at a skrive HJELp eller hjelp i emnefeltet ikke er mer satt pris pa.

Synes faktisk ikke det er flisespikkeri. Fordypningsfeltet er (så vidt jeg vet) fjernet fra alle nye skins på forumet og derfor ment å ikke brukes lenger. Det står derfor lite om fordypningsfeltet i reglene, men sånn det var før var at dette feltet skulle BARE brukes til ekstra info, ikke fortelle om hva selveste tråden handlet om.

Jeg skjønner helt greit at du lurer på hva som er galt, eller hvordan du skal fikse det, men bare ikke si at du har spurt om det riktig steder, for sånn er det ikke.

On-Topic: Jeg tror du er svært uheldig med ditt eksemplar av 6630. Prøv 1) formater den og om det ikke virker 2) Lever den inn på rep. igjen.

Så vidt jeg husker kan du lovene ganske godt, så du vet at hvis du leverer den inn enda en gang og den fortsatt sliter kan du kreve pengene tilbake.

(forutsatt at du har kjøpt den i norsk butikk, som forbruker, og har levert den i butikken osv.)

Lenke til kommentar

etter a ha skrevet det innlegget sa endret jeg hovedposten. Det star litt mer konkret hva jeg sporr etter der.

Regnet med at sporsmalet "hva er galt" egentlig skulle holde, men men.

Så vidt jeg husker kan du lovene ganske godt, så du vet at hvis du leverer den inn enda en gang og den fortsatt sliter kan du kreve pengene tilbake.

(forutsatt at du har kjøpt den i norsk butikk, som forbruker, og har levert den i butikken osv.)

alle forutsetninger er pa plass ja. Det med lovene kommer av for mange klager pa alskens ting ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...