jon.A Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg fikk et problem da jeg slettet et dvdimage på litt over 4GB og tømte papirkurven. Det frigjorde ikke noe plass, dermed har jeg bare 40mb ledig på hdd'n. Jeg skulle gjerne visst hvor det ble av de GB'ene jeg slettet. De har kanksje lagt seg på en eller annen mappe? Har noen vært borti dette før? Jeg har prøvd disk cleanup i windows. Hjelp? Lenke til kommentar
jon.A Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 papir kurv ? Den er tom. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 papir kurv ? eh....der hvor filene du sletter går Lenke til kommentar
Juji Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hvis du bruker norton systemworks så må du høyre klikke på papirkurven og så klikke: Empty Norton Nrotected Files! Lenke til kommentar
CD Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det er ikke windows mediaplayer som holder på fila?, har du Nero prøv å bruk browseren der til å slette med Lenke til kommentar
jon.A Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Hvis du bruker norton systemworks så må du høyre klikke på papirkurven og så klikke: Empty Norton Nrotected Files! Det var løsningen ! Nå har jeg plutselig 14GB ledig takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå