Leben Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Fått tilbud på hjemmepc på jobben nå. Står bare T42, men ser ut på spec som om d er en T42p Noen som vet d? Spec er i alle fall som følger Prosessor Pentium M Processor 745 Minne 1GB333MHz DDR SD RAM Grafikkort ATI Mobility FIREGL T2, 128MB dedikert skjermminne DVD/CD DVD/CD brenner 2X Nettverk Høyhastighets 56k modem, IR, Intel 802.11b trådløst LAN og Bluetooth Skjerm Skjerm og oppløsning: 15”, 1600 x 1200 Bortsett fra dette står det pent lite om denne. Og får ikke det at det bare er .b wlan og ikke g også, noen som vet om den finnes med bare b? Så kommer jeg til saken, reelt sett kommer denne til å koste meg mellom 14 og 15k fordelt på 3 år, og lurer på om jeg bør gå for den eller ikke Håper det er noen som har erfaringer ang produktet og om dette er et godt kjøp. MVH Leben PS: En riktig god jul og godt nytt år til alle på HW. Endret 24. desember 2004 av Leben Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 b/g er standard pa de nyeste centrino maskinene. syns den ser veldig bra ut i forhold til pris. tror veiledende er 42000? Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Svært godt tilbud. IBM Thinkpad er uten tvil de beste bærbare, så til den prisen MÅ du slå til. Hvis ikke så kjøper du den, og selger den videre til feks... tja.. MEG? Har litt erfaring med de fleste Thinkpad´er siden vi er forhandlere av det på jobben. Bruker til daglig en T40, og er kjempefornøyd. Aldri mer Dell eller Compaq .. fysjom. Har ikke noe som helst å utsette på Thinkpad. Lenke til kommentar
Leben Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Da er d vel bare å bestille den så fort som mulig å glede seg da Takk for komentarene, og tar mer enn gjerne i mot flere synspunkter. Leben Edit: Da var den bestillt, fin julegave til meg selv Kom til å tenke på, dette er vel den som heter T42p, og den dyreste? Endret 24. desember 2004 av Leben Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Urettferdig... Lenke til kommentar
DotCom Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Det er en knallgod maskin, har en T42p selv. 14k er bare en sinnsyk pris, det er en maskin med råkjapp cpu, for ikke å snakke om skjermen. 1600x1200 er bare digg når det blir mye vinduer... Maskina er rett og slett gjennomført! ...og den funker helt suupert under linux! EDIT: specsene ser helt ut som min... så tror nok det er en t42p ja... Hvis jeg skulle ha noe å sette fingeren på på denne maskina, måtte det være at det bare er 2 USB porter på den, ikke firewire, og at den bare ble levert med et 802.11b WLAN kort... (dette har jeg uansett bytta!) Endret 24. desember 2004 av DotCom Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det er en knallgod maskin, har en T42p selv. 14k er bare en sinnsyk pris, det er en maskin med råkjapp cpu, for ikke å snakke om skjermen. 1600x1200 er bare digg når det blir mye vinduer...Maskina er rett og slett gjennomført! ...og den funker helt suupert under linux! EDIT: specsene ser helt ut som min... så tror nok det er en t42p ja... Hvis jeg skulle ha noe å sette fingeren på på denne maskina, måtte det være at det bare er 2 USB porter på den, ikke firewire, og at den bare ble levert med et 802.11b WLAN kort... (dette har jeg uansett bytta!) Hvor mye koster disse vanligvis? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) Ut i fra spesifikasjonene er dette en 2373F4G, T42p: spesifikasjoner 2373F4G Denne koster standard fra IBM over 35000,-. Bør vel være unødvendig å fortelle hvor vanvittig billig 14000,- for denne drømmemaskinen er. Endret 25. desember 2004 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Leben Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Takk igjen for gode tilbakemld om kjøpet Kom til å lese noen innlegg et sted om at den bråker en del, noen som kan bekrefte ell helst avkrefte dette? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Den bråker ikke. Har en tilsvarende thinkpad, Helt lydløs så lenge det er lette aplikasjoner. Vifta går lett når tyngre programmer kjører. Lenke til kommentar
DotCom Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har ikke vært særlig plaget av bråk, Vifta flytter mye luft på forholdsvis lavt turtall, harddisken bråker heller ikke særlig. Ikke noe problem å ha denne maskina stående på på soverommet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå