Nudle Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jauda den var jo lækker ;D bedre enn den tingen du stappa på forsida!! Prøv igjenn ;D og plis gi meg forslag!! <Nudle> Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ble bra den wilai Lenke til kommentar
wilai Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Skal kjøpe Plexi glass og Spray lakk idag men skal ha den samme fargen på den hl2 moden vet noko ka for en farge som er like min Klarlakk blank Klarlakk matt Blanksort Mattsort Matthvit Blankhvit Endret 27. desember 2004 av wilai Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ikke for å være slem, men jeg syntes jeg lukter noe galt her. I den første posten så klarte du ikke å skjere rett engang, men nå klarer du plutselig å lage den perfekte døren Lenke til kommentar
Paxor Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det Dvergiske Kaffebord: Kanskje Dremelen eller hva han brukte på det hullet i toppen rett og slett gle ut av hendene hans? Og kanskje han egentlig er ganske flink? Lenke til kommentar
wilai Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) hehe den fyste moden lagte ikke eg makering engang eg bare skjærte uten å tenke meg om men nå har eg fixe litt på den fyste moden og se bilde det e plexi glass på alså Endret 27. desember 2004 av wilai Lenke til kommentar
wilai Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 Det Dvergiske Kaffebord:her kan du se at eg har fixe litt på den fyste moden og eg ahr lært meg å Makere før eg bruke dremel Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 hehe mye bedre men du må fikse på kantene dine. utifra bildet så er de veldig "flisete" og det er små ujevnheter. gå over med ei fil og du vil få mye bedre resultat, men det må jeg si. stor forbedring fra den første Lenke til kommentar
wilai Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2004 som sagt tar eg bildene rett etter eg blei ferdig med den så eg skal fin pusse den imorå Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Noen personer her er direkte jævleige! Vi kan være enige i at det ikke er det penseste vi har sett. Man snakk helle konstruktivt Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Destruktiv kritikk er bra.. tenk hvis det så rittstygt t og alle bare "Yeah supertøft". Men destruktiv kritikk kan også knerte en stakkars manns moral. GL & HF Modon ;D <Nudle> Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Vil dere se min første mod? det var faktisk serveren min. hehe. trur jeg brukte ikke 10 min engang. nei. 5 min trur jeg. hvis jeg husker riktig Her er min første mod. Angrer litt på at jeg solgte det. Lurer på om det fortsatt eksisterer. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 det der burde ikke bli vist her på casemods send den heller i humor seksjonen du Hver gang du poster crap blir jeg fristet til selv å finne frem de latterlige forsøkene du har begitt deg ut på... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 det der burde ikke bli vist her på casemods send den heller i humor seksjonen du Hver gang du poster crap blir jeg fristet til selv å finne frem de latterlige forsøkene du har begitt deg ut på... Er ganske enig der.. Masse drit som kommer fra den kanten.. Synes at slikt kan du holde for deg selv.. Synes det blir en del OT her.. Er ikke et topic for å vise deres første modder.. Lag heller et eget topic for det Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 blei bedre med det nye hullet, men jeg råder deg til å gå over litt med fila. og fest heller nettinga under denne gangen (hvis du fortsatt skal ha netting da) Lenke til kommentar
wilai Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 blei bedre med det nye hullet,men jeg råder deg til å gå over litt med fila. og fest heller nettinga under denne gangen (hvis du fortsatt skal ha netting da) har fått plexi der nå Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) k, personlig syns jeg netting er tøffere men samma det. har du brukt fila eller?? uansett, kan bli bra førstemodd etterhvert det. personlig hadde jeg en gammal, slitt, støgg, mini kasse som første kabinett/første modd :!: Endret 29. desember 2004 av FatFuck Lenke til kommentar
wilai Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2004 Eg er ferdig med kabinette min untatt 1 ting har lakkert den "skal lakker inni kabbisen snart og den HL2 mod den vinduen må eg lakkere på nytt og her har eg en bilde av den fyste moden Lenke til kommentar
Luv Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 (endret) Ble faktisk pent ja:) Vet du hva? Du kommer deg! Endret 29. desember 2004 av dD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå