ballemann Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 altså tenk tilbake til deres første modd når dere var yngre... altså ikke nødvendigvis pc mod.. Jeg husker at jeg lagde et tre kabbinett av noe materiale jeg fant på loftet og det ble ikke direkte fint... Gutten spurte om hva dere syntest dere trenger ikke trakkasere han for at det bare var humoristisk.... Men kommer det ikke litt mye støv inn der etterhvert? lykke til med andre forsøk! ^_^ netopp.. vi sier jo va vi synes, Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hm.. ja man kan si hva man mener, men ikke så direkte som mange av dere har gjort. jeg synes dette rett og slett er ondskapsfult jeg. gutten trenger oppmuntring. jeg synes det er tøft av han å tørre å gå løs på kabinettet sitt Man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Det kan jo for alt vi vet vere planlagt. Kan bli ganske kult hvis du prøver på en slitt/mekanisk stil. Hvis det ikke var det som var planen så ser jeg ikke noe problem med dette. Stå på! Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ja det går ann å kjøre en slitt crappy ghetto theme på kabinettet. Tenker bare på min aller første mod, der jeg kledde ett asus kabinett i papp: Bilder her! Men hvis meninga var att det skulle se bra ut, må du nok bruke mer tid på oppmåling og annet forarbeid neste gang... Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hehe orginal den "pappkassa" der Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Ja det går ann å kjøre en slitt crappy ghetto theme på kabinettet. Tenker bare på min aller første mod, der jeg kledde ett asus kabinett i papp:Bilder her! Men hvis meninga var att det skulle se bra ut, må du nok bruke mer tid på oppmåling og annet forarbeid neste gang... :!: Original! Har du forresten limt pappen fast på kabbinettet i tilleg til teipen, eller ligger det kun som et "skall" rundt? Lenke til kommentar
Patience Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Hei Du sa du skulle bytte gitteret ut med plexi? Her er et forslag.. Hva med å lage platen litt brede og lengre enn skjæringen din. Og denne må du skjære rettere. Deretter lakkerer du eller bruker en fin tape på innsiden av platen (den siden som kommer ned). Da skjuler du de skjeve kantene.. Men det er en forutsetning at platen blir bedre enn det første forsøket du gjorde Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja det går ann å kjøre en slitt crappy ghetto theme på kabinettet. Tenker bare på min aller første mod, der jeg kledde ett asus kabinett i papp:Bilder her! Men hvis meninga var att det skulle se bra ut, må du nok bruke mer tid på oppmåling og annet forarbeid neste gang... HAHAHAHAHAHHA!!! Den var bra!! Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja det går ann å kjøre en slitt crappy ghetto theme på kabinettet. Tenker bare på min aller første mod, der jeg kledde ett asus kabinett i papp:Bilder her! Men hvis meninga var att det skulle se bra ut, må du nok bruke mer tid på oppmåling og annet forarbeid neste gang... nice den da Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 du burde feste gitteret på innsiden i stedet og husk på at fila er di beste venn, du kan ikke modde uten den Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 du burde feste gitteret på innsiden i stedetog husk på at fila er di beste venn, du kan ikke modde uten den jo? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 du burde feste gitteret på innsiden i stedetog husk på at fila er di beste venn, du kan ikke modde uten den jo? jojo dremelen er din venn men i prinsippet kan jo den gå under fil da Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 du burde feste gitteret på innsiden i stedetog husk på at fila er di beste venn, du kan ikke modde uten den jo? jojo dremelen er din venn men i prinsippet kan jo den gå under fil da nei ? ok skal slutte. heheh. kan bruke begge deler hvis du mister strømmen Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Vil dere se min første mod? det var faktisk serveren min. hehe. trur jeg brukte ikke 10 min engang. nei. 5 min trur jeg. hvis jeg husker riktig Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 Hei Du sa du skulle bytte gitteret ut med plexi? Her er et forslag.. Hva med å lage platen litt brede og lengre enn skjæringen din. Og denne må du skjære rettere. Deretter lakkerer du eller bruker en fin tape på innsiden av platen (den siden som kommer ned). Da skjuler du de skjeve kantene.. Men det er en forutsetning at platen blir bedre enn det første forsøket du gjorde tru eg skal gjer det sånt Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 legg ut bilde når du har fått det til då? Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Ja det går ann å kjøre en slitt crappy ghetto theme på kabinettet. Tenker bare på min aller første mod, der jeg kledde ett asus kabinett i papp:Bilder her! Men hvis meninga var att det skulle se bra ut, må du nok bruke mer tid på oppmåling og annet forarbeid neste gang... :!: Original! Har du forresten limt pappen fast på kabbinettet i tilleg til teipen, eller ligger det kun som et "skall" rundt? Er endel år siden, men jeg tror jeg bare la pappen inntil kabinettet (bare rammen) og teipet med brun nasty pakketeip. Det så ganske ghetto ut, men det var gjordt 10 minutter før jeg skulle på LAN. Er ikke kult med ett jalla retail kabinett på LAN... Var genialt med sprittusj på siden av kabinettet. Folk skrev små hilsener og slikt på siden av kabinettet.... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) er ferdig med den HL2 modden nå skal kjøpe plexi glass imorå try nok 20x30 cm passe Endret 26. desember 2004 av wilai Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Du har gjort det selv ja Stå på Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den hl2 tingen var fet da Der dyttet du de kritikerne ned i gjørma! [Konstruktiv kritikk] Den så litt ripete ut, tenkt å lakke før du skal ha på plexi? [/konstruktiv kritikk] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå