wilai Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 eg har nå lage min fyste mid va syns dere om den eg vet det var ikke beine men det er jo min fyste mod Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Lite tips.. Hvis du hadde festa mesh'en på insiden av kabinettet så hadde det kanskje sett litt bedre ut... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Var ikke mye å skryte av... Men la ikke det knuse deg:P Et tips når du skal skjære ut noe i kabinettet, er å legge maskeringsteip over området du skal skjære ut, og så tegne det motivet man skal skjære etter.. Endret 24. desember 2004 av dD. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ærlig talt, det der var en skikkelig stygg "mod". Noe av det skjeveste og styggeste jeg har sett på lenge.. Aner jo ikke hvor gammel du er da. Men forhåpentligvis blir det bedre neste gang. Du er kanskje ikke gamle pluggen.. Lykke til.. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Er det bare meg, eller er skjæringa skeiv? Og ja, det hadde vært bedre om du hadde festa det inni... Lenke til kommentar
wilai Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Lite tips..Hvis du hadde festa mesh'en på insiden av kabinettet så hadde det kanskje sett litt bedre ut... eg hadde gjort det men det gikk dårlig Lenke til kommentar
wilai Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Ærlig talt, det der var en skikkelig stygg "mod". Noe av det skjeveste og styggeste jeg har sett på lenge.. Aner jo ikke hvor gammel du er da. Men forhåpentligvis blir det bedre neste gang. Du er kanskje ikke gamle pluggen.. Lykke til.. eg vet at den e stygge derfor modda egpå en av min gamle kabbis Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hvorfor gikk det ikke å feste på innsiden da? Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Ta nye mål, skjær rett og fest mesh under toppen, det blir nok best BTW: det heter "hva" og ikke "va" Evt. "kva" Endret 24. desember 2004 av christer-R Lenke til kommentar
wilai Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 okei da eg har tenk å lage den litt større så det blir beinare Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 det der burde ikke bli vist her på casemods send den heller i humor seksjonen du Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 det der burde ikke bli vist her på casemods send den heller i humor seksjonen du hehe enig der!! Bruk litt meir tid neste gong du skal gjøre noke sånn! då går de sikkert beidre Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 det der burde ikke bli vist her på casemods send den heller i humor seksjonen du hehe enig der!! Bruk litt meir tid neste gong du skal gjøre noke sånn! då går de sikkert beidre Du. Lite vits at du trakkaserer folk som prøver. Det var hannes første gang altså, alle må jo begynne en plass. skjerp deg Lenke til kommentar
dmx Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hva skal jeg si? du kunne kanskje brukt litt mer tid på det? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 det der burde ikke bli vist her på casemods send den heller i humor seksjonen du hehe enig der!! Bruk litt meir tid neste gong du skal gjøre noke sånn! då går de sikkert beidre Du. Lite vits at du trakkaserer folk som prøver. Det var hannes første gang altså, alle må jo begynne en plass. skjerp deg jada, jada, men jeg tviler på at det der var ment serriøst.. Hvem i alle verden klarer å gjøre noe så skjevt? ikke engang min blinde oldemor.. nei da, bare kødder litt me deg men prøv å bruk eventuelt bedre værktøy og mer tid neste gang Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 får jeg spørre deg om en ting... hva slags verktøy har du brukt? hadde du tegnet opp før du skjærte og hvorfor gikk det ikke å ha nettingen på innsiden? nestegang bruker du maskeringsteip og linja så går alt så mye bedre. da er det umulig å gjøre feil men synes den var bedre enn min første mod.. for nå ligger min første modd på søpledynga.. (j#### plexi bit som ikke ble målt riktig) Lenke til kommentar
herpel Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 (endret) okei da eg har tenk å lage den litt større så det blir beinare Hva betyr 'beinare'? Og ja, dette var ikke mye å skryte av dessverre... Men ta av meshen, lag nye _rette_ linjer og skjær på ny så fester du meshen på innsiden. Da skal du nok se det blir penere. Lykke til! Glemte en ting! Det vil bli et vannvittig stort og fint hull for støv å dale ned i... Prøv å feste noe filter under meshen, en av mors gamle nylonstrømper funker greit! Endret 25. desember 2004 av herpel Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 altså tenk tilbake til deres første modd når dere var yngre... altså ikke nødvendigvis pc mod.. Jeg husker at jeg lagde et tre kabbinett av noe materiale jeg fant på loftet og det ble ikke direkte fint... Gutten spurte om hva dere syntest dere trenger ikke trakkasere han for at det bare var humoristisk.... Men kommer det ikke litt mye støv inn der etterhvert? lykke til med andre forsøk! Lenke til kommentar
wilai Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 skal ha plexi glass der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå