warlord Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 HALLO! Han var redd for å svi to-tre peltier! Lenke til kommentar
durabit Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg er enig med Hondaen at det virker smartest å koble de i serie. Påtrykt spenning på 75 V vil fordelses på hvert Peltier-element med 15 V. Jeg kan ikke se at det enkelte Peltier-element vil bli utsatt for større "stress" enn koblet enkeltvis med 15 V påtrykt. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Bare og koble det opp Hondaen. Du har min godkjennelse! Ryker det så kan du dra ut kontakta :wink:. Finfin PSU som gir 75V :smile: Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 http://www.mobicool.com/pages/products/can...ool/cancool.htm Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Hmmm. Vitsen er? Kjøp heller en liten minibar eller nokka sont! :wink: Eller ta en tur på BilTema!!!!! som en annen i forumet sa! :wink: Lenke til kommentar
warlord Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Dra heller på et hotell og LÅN med deg en minibar hjemm. Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Quote: Den 2002-11-23 18:17, skrev warlord:Dra heller på et hotell og LÅN med deg en minibar hjemm. Ja, for det blir jo aldri oppdaga...så er det jo nesten lovlig også....ehhh For min del er denne satt på ønskelista: http://www.mobicool.com/pages/products/fri...idgems/fm05.htm Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
z0nic Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Hmm... Er jeg den eneste som slo til å kjøpte et Coca Cola Red Collection mini-kjøleskap? Der er det plass til 6x0,5liter ;p Er jo genialt... schtilig er det også..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå