OscarWoHA Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) World of Warcraft-guild: Eyes of Elune .knapp { padding-left: 10px; margin-bottom: 5px; } Det virker i Firefox og IE, men ikke i Opera. Se selv. Ja, det er tabell-layout. Ja, jeg vet dere hater det. Ja, jeg er ikke så veldig flink med divs enda. Så hold dere on-topic. Endret 24. desember 2004 av CobraM Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Er ikke sikker på om det hjelper i dette tilfellet, men denne css-regelen skal eliminere alle padding/margin forskjeller mellom nettlesere: * { margin: 0; padding: 0; } Se om det funker... EDIT: Denne regelen er grei å ha med i alle CSS-dokument . Endret 24. desember 2004 av prøvekanin Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Poenget er at det faktisk skal være mellomrom mellom knappene. Lenke til kommentar
prøvekanin Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Poenget er at det faktisk skal være mellomrom mellom knappene. Er klar over det, men prøvde du det jeg skrev? Er altså en universalregel, ikke fjern det du har, men legg til akkurat den regelen, uavhengig av alt annet. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 oi, makan til rotete kode! mener å huske at det å sette margin på en link er tafatt! at padding ville gjort større effect! mulig jeg tar feil... men prøv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå