Rykende_Kaffe Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 topic sier det meste, hvorfor gidder dere. det er jo bare så evig mye mer innvikla og mye mer stress med dem. hvorfor kan dere ikke bare holde dere til IE?? det er jo evig mye bedre. jaja litt pop up og sånt men faen eller da, slite med de ubrukelige nettleserne bare for det skjønner ikke hvorfor folk sier at de er så bra Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Firefox er bra, bedre alternativer. man får ikke den spyware pakka som man får med IE med IE = Adware, spyware, virus og hele pakka dær (oi må ikke glemme pop-up) Lenke til kommentar
neb Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 har du sjekka pcen din for spyware? IE er noe dritt.. rett og slett! greit nok, smaken er som baken.. Dessuten.. hva er så innvikla med FF og Opera? Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 En med nick "fatfuck" har det vel best med IE ja. Ikke veldig innvikla å bruke Firefox og Opera, men man må ha en viss standard på hjernecellene sine. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hvorfor gidder folk å bruke IE? topic sier det meste, hvorfor gidder dere. det er jo bare så evig mye mer bugs og spyware. hvorfor kan dere ikke bare holde dere til Firefox eller Opera??? det er jo evig mye bedre. jaja litt tilvenning og sånt er det med Opera og Firefox, men faen eller da, da vil jeg heller slite med IE-bugs. skjønner ikke hvorfor folk sier at IE ikke er så bra Din trangsynhet avslører seg selv Verden er stor, folk er forskjellig, og noen prioriterer å lære seg noe annerledes, som kanskje er bedre, enn å være kjerringa i strømmen. God jul. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Alle må få lov til å bruke hva de vil.... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jaja litt pop up Litt pop-ups. Er vel en mild understatement også har man jo spyware. Med IE så lå jeg på en 50-80 spyware i uka med ad-aware og spybot. Byttet til opera, null pop-ups og 4-5 spyware med adware/spybot i månden. Er jo greit å prøve litt isteden for å si at alt er bare møkk. Pluss det er ikke mange sider opera ikke virker i. Og jeg kan ikke se hva som er så veldig vanskelig med opera. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hvorfor gidder folk å bruke linux? Hvorfor gidder folk å bruke annet windows media player? Hvorfor kjører ikke alle volvo? Hvorfor konkuranse?? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Lagt merke til hvor mye lettere det er med masse tabs istede for masse nye vinduer, eller hvor lett det er å "copy/paste" en link, hvor lett det er å legge inn nye extensions som passer hver en bruker best, hvor mye mer tilgjenglig alt virker i opera og spesielt Firefox? Lenke til kommentar
friskies Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det der med spyware og virus har ingenting med hvilken browser du bruker... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jo IE har så mange 'utettet' sikerhetshull så har nå det Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Tenkte det samme om Opera, men firefox er faktsik flott.. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) jaja litt pop up Litt pop-ups. Er vel en mild understatement også har man jo spyware. Med IE så lå jeg på en 50-80 spyware i uka med ad-aware og spybot. Byttet til opera, null pop-ups og 4-5 spyware med adware/spybot i månden. Er jo greit å prøve litt isteden for å si at alt er bare møkk. Pluss det er ikke mange sider opera ikke virker i. Og jeg kan ikke se hva som er så veldig vanskelig med opera. Hva mener du med spyware? Om du mener cookies, har dette ingenting med sikkerhetshull å gjøre. Om du fikk 80 dialere eller noe slikt i uken, lurer jeg på hvike sider du surfer på Endret 24. desember 2004 av likferd Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Litt pop-ups. Er vel en mild understatement også har man jo spyware. Med IE så lå jeg på en 50-80 spyware i uka med ad-aware og spybot. :!: Er jo min årlige det der. IE all the way. Bruker kun Firefox til Crackspider.net osv. Endret 24. desember 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
highlander Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det er vel mer omvendt ja. IE er jo så enkelt at det blir rævva. Synd mend sant. Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hvorfor gidder folk å bruke IE? topic sier det meste, hvorfor gidder dere. det er jo bare så evig mye mer bugs og spyware. hvorfor kan dere ikke bare holde dere til Firefox eller Opera??? det er jo evig mye bedre. jaja litt tilvenning og sånt er det med Opera og Firefox, men faen eller da, da vil jeg heller slite med IE-bugs. skjønner ikke hvorfor folk sier at IE ikke er så bra Din trangsynhet avslører seg selv Verden er stor, folk er forskjellig, og noen prioriterer å lære seg noe annerledes, som kanskje er bedre, enn å være kjerringa i strømmen. God jul. Støttes! Go, Firefox!! God jul... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) samma som å spør offor folk orker å kjøre civic fremfor sierra IE= Sierra FireFox = Honda Civic Endret 24. desember 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Fatter ikke hvordan du kan starte en sånn tråd. Du må jo henge litt etter i toppen når du synes Opera & Firefox er for innvikla... De er jo ikke det. Det er Internet Explorer som er FATTIG! Fortsett med IE-en din du, din spywarelovah. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 bruker IE og Firefox. men lker best IE.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 bruker firefox pga tabs og ikke ha 10000 sider oppe med bilder jeg skal se på. IE brukes til fileplanet grunnet download controller fordi den er activeX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg