TC04 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har akkurat installert ovennevnte web-kamera, men opplever støy i mikrofonen ved bruk. Dvs. jeg merker det ikke så godt selv men de jeg kommuniserer på MSN gjør det! Litt vanskelig å beskrive lyden, men det er en slags skrape lyd/støylyd(som ikke skal være der). Kameraet er tilkoblet min Dell Inspirion 510m(bærbar). Jeg har forsøkt justere innspillingslyden, men den legger seg bare på i bakgrunnen! Er det noen som har hørt om eller opplevd det samme problemet? Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Du kan jo prøve å skru ned følsomheten på mikrofonen, da blir det kanskje ikke så mye lyder som skal være med. Eller kan det være kontakta som ikke er helt god? Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Generelt så må du ha headset med mikrofon for å få brukbar lyd. Kameramikrofonene er ofte elendige på avstander lengre enn 5 cm. Lenke til kommentar
Pålny Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 (endret) Ja, der sier du noe Kristallo. Det beste er å kjøpe en bra mikrofon og koble til. De har jo satsett mer på kamera enn mikrofonen. Endret 26. desember 2004 av Pålny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå