Pilot_ Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Jeg og en kompis driver å utvikler en side, men av og til når man skal klikke videre på linker etc, kommer denne beskjeden fram: Warning: mysql_connect(): Too many connections in /home2/usersruk/public_html/site/system/database.mysql.php on line 24 Could not connect to database! For meg virker det som den ikke får kontakt med databasen, men som sagt er ikke det alltid beskjeden kommer fram. Noen formening? Link ligger forresten i signatur.. Edit: Leif Endret 24. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
Klette Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Ta en titt på pconnect - mener den kan løse det... Virker forsåvidt som dere connecter flere ganger pr dokument, enten det, eller så er mysqld satt opp sært Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Den feilmeldingen er vel ganske vanlig å få hvis noen mistolker mysql_pconnect() og mysql_connect(), noe jeg gjorde i mine tidligere dager. Hadde noen tusen konstante tilkoblinger til mysql-serveren, noe som resulterte i dette. Det beste hadde vært å få restarta mysqld og funnet ut hvem som bruker mysql_pconnect() feil. Hvis det er tilfelle da, selvsagt. Endret 24. desember 2004 av LoS Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det kommer rett og slett av at antallet connections som er tillatt mot databasen, er (for?) lavt. Hør med de som drifter webhotellet hva dette er satt til og om de kanskje kan sette det høyere. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Takk for svar.. skal se nærmere på saken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå