El-Hadji Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Sente webcamet mitt inn til komplett sist fredag fordi skruen som holdt kameraet og foten sammen ikke fungerte skikkelig. Det kom frem til dem på mandag og på tirsdag hadde jeg returbekreftelsen i inboxen. Nå ligger det på postkontoret og venter på at det skal åpne på mandag :/. Men må si at jeg er imponert over komplett som bruker 1 dag på returen midt i julerushet! Hipp hurra! Lenke til kommentar
[SK]Eagle Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 hørtes bra ut, nå blir det spennede å se om webcamen er like hel Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Hadde ikke gidda å sende inn kameraet fordi pga. en løs skrue Men det var fint at det gikk fort Har selv aldri hatt noen problemer med komplett og retur, men jeg har et par kompiser som har gått i månedesvis(ja) og ventet på deler! Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Det er litt håplaust når webcamet vipper bakover/fremover/tilsiden og aldri filmer dit du vil.. Du blir rimelig pissed på det etterhvert.. Lenke til kommentar
[Atomic_Bomberman] Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 De har nok motatt kamera, stramt skruen, og sendt det tilbake med samme postbud som leverte det.... Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 heh, tror meg, jeg har strammet skruen selv, og den løsner etter 5 min.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Komplett har alltid vært den beste nettbutikken mener jeg alldri ALDRI godt over 3 virkedager at pakken ligger på post kontoret Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Jeg har aldri vært plaget med komplett heller. Greit at de ikke er den absolutt billigste butikken, men personlig synes jeg de har best service. Men jeg tror grunnen til at de kan gi så god service er at de er så store i markedet. De ha ressurser til dette. Jeg tror faktisk de tjener på å bruke litt ekstra penger på service. De får jo flere kunder da:) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 det stemmer og de har det meste på lager hele tiden , de er ikke "pngler" og tar inn 20 hder liksom , de fyller opp hyllene maxtor 200gb 100+ op lager Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Tror ikke de får noen tusen disker på lager for å "tøffe seg"... Lenke til kommentar
rottert Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 Fikk lyst til å skryte litt jeg også siden jeg bare har klaget her på forumet de siste dagene. Komplett, netshop og mange andre webshopper har skjønt at med god salgstrategi og kundeservice vinner de masse fornøyde kunder. Da blir det nemelig god butikk å drive webshop. God jul Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 har bare gode ting å si om komplett :!: bestilte nye deler derfra, de ble levert på døren 2 dager senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå