Omar Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Følger det ikke med en 2 måneders Xbox live trail med halo 2? Jeg vet nemlig at jeg får det i kveld, så det hadde vært litt kjekt å vite. Isåfall, er det bare å registrere en account så kan man begynne å spille? Man trenger ikke noe adapter eller no? Lenke til kommentar
Laman Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jepp, nå er du heldig - det følger altså med 2 mnders trial til Xbox Live med Halo 2. Og ja, bare registrer en account du så kan du begynne å spille. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Det var ikke med noen Live "key". Det sto at den selges separat Får ta til takke med Xlink kai eller Xbconnect da... Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Aldri hørt om "Live key" Lenke til kommentar
Omar Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Derfor jeg skrev "key" Vet ikke hva det heter. Du må jo ha et nr. En kode om du vil. Det er jo ikke bare å registrere seg. Når man har skrivd nicket sitt, må man jo skrive inn en kode. DEt var det jeg mente med key. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 "keyen" finner du inni ett av de heftene som lå inni halo 2 coveret. du skraper av noe sånn greie, slik som på skrapelodd, og under der står koden Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Å ja du mener "subscription code", du må bare skrape den grå feltet. Der finner man koden. Lenke til kommentar
Omar Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har ikke no grått felt. Jeg er vel en av de få heldige som ikke har fått subscription code.. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg har ikke no grått felt. Jeg er vel en av de få heldige som ikke har fått subscription code.. det følger med i alle. Sjekk at du ikke har fått med et lite papir med en grå linje som du kan skrape vekk Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Skal ha fulgt med, ellers bør du gå til butikken og klage. Med mindre du kjøpte det brukt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå