PoleCat Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hei, Nå skal jeg først si at julen sikkert er fin og alt det der, og folk skal ha lov til å ønske andre god jul/god nyttår/god påske og så videre, for all del. Noen av oss bryr seg ikke så fryktelig mye om dette. Et lite søk på god jul gir 10 treff (gamer sin teller ikke) med identiske tråder, og det finnes flere lignende. Ser at noen av disse trådene er stengt, bra. Problemet er bare at dette skjer gang på gang på gang hver gang det er en eller annen form for høytid. Hva med å legge til i retningslinjene (eller lignende) at det holder med en slik tråd (kanskje en for hvert år), og den skal plasseres der den hører hjemme, i søppel? Kanskje står det litt relevant under bakgrunnsarbeid i nettiketten, men jeg synes ikke det er utfyllende nok, spesielt med tanke på slike i mine øyne, helt unødvendige tråder, spesielt innfor kategorier som ikke har noe med jul å gjøre i det hele tatt. Hvorfor irriterer dette meg? Fordi jeg er en ivrig bruker av "Vis nye innlegg", og det er ikke så veldig morsomt å måtte lete etter andre skikkelige tråder mellom bøttevis av tråder av slaget "GOD JUL til alle windows-brukere", "God jul til alle cs-spillere", "Hvor mange taster har du på tastaturet?" (), og så videre. Håper ikke jeg ødela julestemningen, og en god jul til alle sammen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 QUOTE (Retningslinjene §10)Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse Skulle vel duge fra retningslinjenes side. Skal se om jeg rekker en runde på dette jeg Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 QUOTE (enden @ 24/12/2004 : 13:52) Skulle vel duge fra retningslinjenes side. Jo, ja, kan vel forsåvidt si meg enig der. Problemet er vel at dette ikke tas til følge i høytidene. (Ikke at det gjør det ellers heller, men det er alltid mye verre sånn som akkurat nå...) Er nok kanskje bare jeg som ikke er i julestemning og irriterer meg over dette. Beklager. QUOTE Skal se om jeg rekker en runde på dette jeg Flottings! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Og bruker man rapporter knappen så vil disse threadene bli stengt og det vil bli bare en "god jul" thread. Bruk rapporter-knappen og så er problemet kvitt Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 QUOTE (B|Real @ 24/12/2004 : 17:31) Og bruker man rapporter knappen så vil disse threadene bli stengt og det vil bli bare en "god jul" thread. Bruk rapporter-knappen og så er problemet kvitt Det PoleCat vil er vel først å fremst å forhindre slike tråder i å oppstå, ved hjelp av strengere og mer spesifiserte regler, fremfor bare å stoppe de som allerede finnes. Rett gjerne på meg om jeg misforsto deg PoleCat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg