henrik_s Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 heihei! i stavanger aftenblad idag har de en liste av filmer du bør se og ikke bør se i jula. De har nevnt Forrest gump her (en film jeg tenkte å se siden mange her sier den er bra), den ligger under filmer du bør hoppe over. dette står det: Tom hanks spiller kjæledyrenkel sjarmtosk som sier idiotiske ting og gjøres narr av. En av filmhistoriens tommeste bobler Det kan jo selvfølgelig være at han som skrev dette ikke likte den, men de burde ihvertfall skreve det som "alle" andre mener istedenfor(Oscarkomiteen, IMDB, anmeldelser osv). Så det jeg lurer på, er den så dårlig eller er den bra? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Den er utrolig bra, 6'er av meg. Oscar'en som Tom Hanks fikk var fullt fortjent. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Synest filmen vaf veldi bra når eg såg den, ingen tom historie, 6er og Oscar fortjent! Lenke til kommentar
Hardfredd Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Ja en utrolig morsom film. Fortjent Oscar til Hanks. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Altså, du har gått glipp av noe hvis du ikke har sett Forrest Gump. Tom Hanks spiller kjempebra. Det er en av mine absolutt favoritter innen film, og det er ikke noe annet og si enn: Se den! Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 ja...det er en sånn film som alle har sett og liker. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 De kan vel seriøst ikke mene det? Den filmen eier alle filmer. Ingen jeg kjenner misliker den. Lenke til kommentar
Svankmajer Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Det kommer veldig an på hva slags filmer man liker. Den handler forsåvidt om i skjult kontekst at Amerika er et så fritt og flott land som bygger på moral og etikk så bra, at selv den dummeste av de dumme kan vinne. Veldig pro-amerika. Egentlig enig med mye av kritikken mot filmen, men den skal ha kred for en del tekniske ting(som møtet med Kennedy, Lennon etc). Er filmer som Braveheart, Shawshank Redemption, E.T, Gladiatoren osv din type film så er den vel en innertier ca. S, Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Han kritikeren må være en av filmanmeldelsens tommeste bobler, uten tvil. Filmen er kjempebra, når/hvor går den forresten? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) så den på skolen, den var sinssykt gøy..! 5er av meg! Endret 24. desember 2004 av dmx Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg er enig med Stavanger aftenblad. Forrest Gump er kjedelig. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Det er jo en av de mest geniale filmer som er lagd! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Forest Gump er anbefalt å se! Utrolig bra og morsom film. Det er bedre å se den og angre enn og angre på at du ikke så den Er ikke sikker på om den har vunnet oscar og.. husker ikke. Endret 24. desember 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
dmx Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Forrest Gump kommer på TV NORGE.. Endret 24. desember 2004 av dmx Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Forrest Gump er jo en kjempefin film! Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Er jeg den eneste i verden som ikke har sett Forest Gump? Hva handler den om, og hvorfor er denne filmen så utrolig populær? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 filmen er god, men det er ikke en av yndlings filmene mine, men den er veldig festlig Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Forest må sees! Enkelt og greit Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Er jeg den eneste i verden som ikke har sett Forest Gump? Hva handler den om, og hvorfor er denne filmen så utrolig populær? Se den! Lover deg at du kommer til å like den! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 24. desember 2004 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2004 Dette er den filmen jeg har på toppen av min topp ti liste Se den. Bra story, skuespill og den er regissert utrolig bra. "Ikke noe mer å si om det" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå