Helt Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Heisann Jeg har nettopp begynt å teste firefox en smule, etter jeg har holdt meg til opera en god stund. Jeg må si jeg er veldig fornøyd, og det med extensions er jo helt genialt. Jeg har installert en Mouse Gestures extension. Den fungerer veldig bra, men jeg lurte på om det er mulig å få den til å åpne en link i en ny tab BAK den aktive tabben, altså det samme som skjer hvis man trykker CTRL+SHIFT når man trykker på en link. Det skal jo være mulighet for å lage en custom action til gesturen, noen som vet om dette er mulig? mvh Torjus Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 om du trykker på en link med musehjulet tror jeg du fikser spm nr.1 enklere enn å drive med ctrl+shift Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Denne extensionen gir deg en rekke muligheter mtp behandling av tabene. http://www.extensionsmirror.nl/index.php?s...wser+extensions Endret 24. desember 2004 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
Helt Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Denne extensionen gir deg en rekke muligheter mtp behandling av tabene.http://www.extensionsmirror.nl/index.php?s...wser+extensions Den der fiksa det gitt Hvis du har noen andre extensions som er veldig å annbefale så er det bare å si ifra Tusen takk og god jul mvh Torjus Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hvis du har noen andre extensions som er veldig å annbefale så er det bare å si ifra Er en hel haug her. Det er dog kanskje ikke sikkert at alle dem som er først i tråden funker til versjon 1.0, men jeg tror de fleste skulle funke. Selv elsker jeg "paste quote"-extensionen som gjør at du kan lime inn ting og få quote-tagger satt på automatisk. Kjekt på fora. Endret 24. desember 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Helt Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Har lest den, mye snacks der... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Har lest den, mye snacks der... Jepp. Nesten som å åpne pakkene på nytt. Og som sagt anbefaler jeg den "paste quote"-saken veldig. Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hvis du har noen andre extensions som er veldig å annbefale så er det bare å si ifra Tja, ikke sikkert du har samme ønsker og behov som meg, men det jeg har av extensions i tillegg til tab ext. og mouse gest. er: minit - mulighet til å dra taber og rokkere på de adblock - blokkerer reklame flashblock - blokkerer flashanimasjon, klikker for å se dem. weatherfox - viser værmelding plain text Links - høyreklikk på en link som er i ren tekst, nyttig til f.eks VGDebatt-forumet. User agent switcher - Kan bytte identitet til f.eks IE eller Opera, nyttig når det kommer at browseren din ikke kan brukes på den siden (merkelig at de ikke bare kan si at de ikke støtter browseren min i stedet for å blokkere meg ut, men men). Autohide - Gjør at du kan ha f.eks adressefeltet og taber synlig, selv om du har fullscreen Sessionsaver - lagrer sessions. F.eks lagrer jeg dagbladet, aftenposten, vg osv. i en session og diverse forumsider/taber i en annen session. Den lar deg også begynne der du slapp etter at du har avsluttet og/eller at firefox har kræsjet. Jeg har valgt å starte vanlig dersom jeg har lukket det selv, og fortsette der jeg slapp dersom firefox har kræsjet. Det var det . Endret 24. desember 2004 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
Helt Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 hadde weatherfox og adblock fra før. Må si adblock er GENIAL Prøvde minit, men trur den kræsja med en av de andre extensionsa mine, siden det blei bare krøll med dragging og dropping av tabsa, og det funka ok før, så klarer meg vel uten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå