andreasheim Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hei, beklager om dette er en støtende tråd siden det ikke har noe med kjøling av pc å gjøre, men jeg prøver uansett. Klarte å herpe vifta på ps2'en min, så det jeg lurer på er om noen har noen erfaringer med å kjøre ps2 uten vifte, eller å bytte ut vifta med f.eks. en pc-vifte. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Tor ikke du burde prøve å kjøre uten vifte, men viss du finner ut hvilken kontakt vifta bruker ( Du trenger vel egentlig ikke det heller ) så kan du sikkert bare kjøpe en ny og bedre(?) vifte Lenke til kommentar
Uzumaki Naruto Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Tor ikke du burde prøve å kjøre uten vifte, men viss du finner ut hvilken kontakt vifta bruker ( Du trenger vel egentlig ikke det heller ) så kan du sikkert bare kjøpe en ny og bedre(?) vifte Enig Det er jo en grunn til at det er vifte i PS2en, så jeg ville ikke spillt i flere timer uten kjøling for da kan kanskje alt gå til hælvete. Lenke til kommentar
andreasheim Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 Takk for svar. Tenker at jeg skrur fra hverandre en gammel pc og sjekker om viftene passer overens... Ellers kan det vel være en fordel å skru av topplokket på ps2'en for å få bedre luftflyt om jeg skal kjøre uten vifte... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg ville ha tatt av den orginale kjøleren g satt på en ny og bedre en. samtidlig ville jeg da fått sett hvilken prosessor som sitter i den. hmm, lurer... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg ville ha tatt av den orginale kjøleren g satt på en ny og bedre en. samtidlig ville jeg da fått sett hvilken prosessor som sitter i den. hmm, lurer... 300MHz 128bit cpu. Vet ikke hvem som har produsert den. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Det er ein Emotion Engine CPU Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå