MatsN Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Heisann fikk meg ati sapphire x800xt pe i går.. det virker som kortet blir for varmt. for når jeg spilt litt henger hele dritten seg.. har vært bort i dette før.. og det var ikke på pga at kortet ble for varmt men hk trodde det.. for koret ligger på 36-44 grader.. så, så jeg noe muligheter med overdrive? noen som kan noe om dette? hjelp GOD JUL Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Nice kort.. =) trodde ikke man fikk tak i det kortet før etter jul, jeg...? Jeg har forresten ikke peiling ;P Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hadde liknende problemer selv, maskina hang seg og kræsjet tilbake til skrivebordet o.l. men så byttet jeg PSU til en på 480watt. Da ble det "årning".. Hvor stor er din? PSU altså... Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Beklager for den posten der, men jeg er bare så glad for at det er jul og at jeg har bestilt vannkjølingsanlegg på tilbud =) Lenke til kommentar
ghost7 Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 kortet tåler 100 grader i kortere perioder so sjølv det ligg på 80 so er det greitt so det er lite sannsynlig at det er kjølingen som er problemet... kan vere psu... men litt i tvil der altså... kan vere drivere eller mandagskort kanskje Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Som sagt, hvor stor psu har du? Hvordan er resten av systemet kjølt? Har du overklokket prosessoren noe? Hvordan er kabinettet ditt kjølt? Hvilke drivere bruker du til kortet? Forresten; folkommen til PE-klubben Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 550 psu. burde holde? kjøpte ny for 3 mnd siden.. Lenke til kommentar
MatsN Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 kansje installere winxp på nytt? Lenke til kommentar
ArchEnemY Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Gjelder dette alle spill? Eller bare noen bestemte? Må du dra reset knappen eller rebooter den av seg selv? Lenke til kommentar
apwr Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 550 psu. burde holde? kjøpte ny for 3 mnd siden.. 550W q-tec elr? Hvis ja, så er det mest sannsynlig denne som lager problemer for deg. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hehe er det ikkje slik at det er luft å formantere os diks når man putte i nytt kort? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hehe er det ikkje slik at det er luft å formantere os diks når man putte i nytt kort? Nei, luft er det som befinner seg mellom ørene dine. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hehe er det ikkje slik at det er luft å formantere os diks når man putte i nytt kort? Nei, luft er det som befinner seg mellom ørene dine. Skjønner godt hvorfor et sånt svar kan være fristende, men ærlig talt; det er julaften, er det ikke? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) hehe er det ikkje slik at det er luft å formantere os diks når man putte i nytt kort? Nei, luft er det som befinner seg mellom ørene dine. Skjønner godt hvorfor et sånt svar kan være fristende, men ærlig talt; det er julaften, er det ikke? Beklager, er ikke så fryktelig glad i jula. Edit: Jada, jeg skal slutte med å være en grinete drittsekk. God Jul a!!!!! Endret 24. desember 2004 av Jarbra Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Tror det ville vært lurt å formatere... Sier ikke at det er garantert at det vil hjelpe, men det er LURT.... Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hehe er det ikkje slik at det er luft å formantere os diks når man putte i nytt kort? Nei, luft er det som befinner seg mellom ørene dine. Skjønner godt hvorfor et sånt svar kan være fristende, men ærlig talt; det er julaften, er det ikke? Beklager, er ikke så fryktelig glad i jula. Edit: Jada, jeg skal slutte med å være en grinete drittsekk. God Jul a!!!!! Du er tilgitt, alle kan ha sine grunner for å være en drittsekk iblandt, til og med prektige meg.. For all del, god jul til deg og, håper jule-humøret kommer snikende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå