Flimmer Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg vet ikke om dette er riktig sted, men jeg prøver. Jeg har lagt ut nettsidene for noen andre på http://home.no.net/nesbyenq Dersom man ser på denne siden ser man: Forbidden You don't have permission to access /nesbyenq on this server. Additionally, a 403 Forbidden error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. -------------------------------------------------------------------------------- Apache/2.0.52 (Fedora) Server at home.no.net Port 80 Hva er galt? Sidene fungerte fint i ca 8 mnd Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg tror at du kansje har glemt å chmod`e siden så man har read accsess. Husker jeg måtte gjøre noe liknende en gang... Lenke til kommentar
Flimmer Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Jeg tror at du kansje har glemt å chmod`e siden så man har read accsess.Husker jeg måtte gjøre noe liknende en gang... Kan du forklare det på norsk? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Har du FTP-tilgang til sidene ?? Isåfall hvilket ftp-program bruker du ?? Svarer du på disse to spm., så kan vi si hvordan du chmodder. Lenke til kommentar
Teufel Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Chmod brukes til å anngi rettigheter på en eller flere filer i linux. Bruk Kommandoen "chmod 777 (filnavn)" viss du kjører apache i linux... Bruker du windows har jeg ikke peiling Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Tar og flytter denne til webdesign jeg, da det er et hjemmesiderelatert spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå