jente19jentejente Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Hei God Jul alle sammen!!!!! Men nå har jeg sneket litt i pakkene så fant jeg en pakke som lignet på en pakke med hodetelefoner i. den var på en måte formet slik som hode telefoner. ( Jeg har ønsket meg sånne, og tror det er koss portapro )... Men kan noen si hvordan pakken til portapro ser ut ?? :!: Lenke til kommentar
likferd Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Du klarer vel å vente Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 joda.. Men er så spent!!! Steike Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Å klemme på julegavene er jo halve gleden med jula! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 jeg får ny HD hvertfall kom litt brått på når mamma pakka den inn, så så jeg det Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 hehe, bra det!! Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 *JULEGAVESPOILER* Portapro/Sportapro finnes i to forskjellige pakker. Den ene, største, er en stor, rektangulær papplate hvor headsettet er lagt oppå i all sin prakt, med standard plastdeksel over. Den andre, er headsettet foldet sammen, slik som man kan gjøre med porta/sportapro. Her er headsettet pakket sammen av to plastdeksler, som et slags egg. Denne pakken er betydelig mindre og "føles" nok slettes ikke ut som et headset når det er pakket inn i gavepapir. God jul! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hva jeg får? jeg finner ikke gaven under tre'et mene, sikkert siden den er så stor så er det gjemt et sted Ønsket meg Slalom sko og slalom bindinger til twin-tip og jeg er 99% jeg får NFSU2 til ps2 av bror Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Ekke lenge igjen gett... Endret 24. desember 2004 av Ar1an Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå