smurfine Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Når jeg filmer på 640 x 480, på standard, ikke på fine, blir det veldig blurete ca. hvert 5. sekund. Innimellom er det ganske bra, men så blurer det ut. Noen som vet hvorfor? I tillegg er det veldig mørk film selvom det er en del lys rundt. Går det an å få bedre lys på filmen? Er det stor forskjell mellom standard og fine? Endret 24. desember 2004 av smurfine Lenke til kommentar
heia_lie Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 hva slags minnekort har du? Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 24. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2004 hadde bare et standard 32 mb som fulgte med, men har nå kjøpt meg et sandisk pro 512 mb kort, men det samme skjer her. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 25. desember 2004 Del Skrevet 25. desember 2004 Fattern har DSC-T1, har sammeligna de to innstillingen, og det ser ut til at på "normal" så filmer den på 15fps, noen som blir svært dårlig... "full" så blir filmen fantastisk bra til å være et digitalt "kamera" ,hvordan er det på fine? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 På standard er det bare 15fps og litt dårlig bildekvalitet... fine er visst mye bedre etter hva jeg har sett. Har bare prøvd standard på mitt eget P-150, men ett pro minnekort er på vei. Videon på min blir forøvrig ikke blurrete, selv om du kan se pixlene når det er mye bevegelse. Lenke til kommentar
DigitalMe Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Følgende video "modes" er mulig med dscp 150: MPEG VX Fine with Audio (640 x 480 at 30fps), (MPEG VX Fine requires Memory Stick PRO media) MPEG VX Standard with Audio (640 x 480 at 16fps), Video Mail (160 x 112 at 8fps) with Audio. (sakset fra sony.com) ikke serlig overaskende att det blir litt blur i 16 fps, men har en liten teori om att ett gjevnt "blur" hvert 5 sekkund kan ha noe med att kameraet da skriver bufferen til minnekortet, siden Memory Stick PRO har høyere overføringshastighet, blir det ikke blur med det. (hadde vært fint om noen kunne bekrefte /avkrefte min teori) Kjøpte foresten DSCP 150 i dag (og 256 Memory Stick PRO duo) kjempefornøyd så langt, virker som jeg valgte det kameraet som passer best for meg anyways Lenke til kommentar
smurfine Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2004 hos meg blir det like blurete på fine som på standard. Kan det ha noe med at det er mest blurete når det er ganske mørke omgivelser? Savner også mer lys på videofunksjonen. Er det vanlig innelys ser man kun silhuettene av folk omtrent. Ute derimot er det fint. Går det ikke an å få mer lys? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå