Deuce Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Hei! Dette høres sikkert ut som ett noob spørsmål, men saken er slik at jeg har en USB "kortbrenner". Maskinen finner ikke denne, P.G.A at det ikke var med noe software for denne enheten. Saken har seg slik at jeg må finne en driver til XP som passer slik at jeg finner denne. Noen som vet hvor jeg finner dette? Tusen takk! God Jul Endret 31. desember 2004 av Deuce Lenke til kommentar
Advanced Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 (endret) Prøv å sett USB enheten i en annen port. Det pleier ofte å hjelpe.. Sier dette av erfaring Endret 24. desember 2004 av Advanced Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hvilken kortbrenner er det? Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 hvis du er ute etter å finne ut hva den heter så du kan finne en driver senere, kan du kanskje bruke et program som AIDA32 eller lignende for å identifisere enheten? er ikke helt sikker på om det var det du lurte på? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 30. desember 2004 Del Skrevet 30. desember 2004 Hei! Dette høres sikkert ut som ett noob spørsmål, men saken er slik at jeg har en USB "kortbrenner". Maskinen finner ikke denne, P.G.A at det ikke var med noe software for denne enheten. Saken har seg slik at jeg må finne en driver til XP som passer slik at jeg finner denne. Noen som vet hvor jeg finner dette? Tusen takk! God Jul det blir ikke lett å finne programvare til maskinvare som er ukjent. har du noe som helst info om denne kortbrenneren? fabrikat, merke, type, s/n eller kanskje et bilde av den? Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2004 (endret) Har funnet programvaren, men problemet mitt er at jeg må få forandret navnet på USB porten mitt slik at den blir likt som i programmet . Noen som vet hvordan jeg gjør det? Brenneren er en: MP 3.5 Phoenix kortbrenner Link til innstallasjonsveiledningen Har innstallert og fulgt instruksene på siden, men mangler fortsatt slik at programmet finner hvilken port brenneren er i. Altså jeg må forandre navnet på USB porten min til 1,2,3 eller 4. Godt nyttår Endret 31. desember 2004 av Deuce Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2005 Ingen av de mange kloke forumhoder som vet hvordan jeg forandrer navnet på en USB port slik at programvaren finner brenneren? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 (endret) Hvis du leser det innstruksjons dokumentet du linket til så står det jo hvordan du endrer navnet på porten. Kontrollpanel --> System --> Maskinvare --> Enhetsbehandling --> Porter Der høyreklikker du på porten du vil endre nummer på, velg egenskaper. Der kan du endre com-port nummeret. Endret 2. januar 2005 av phoen|x Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå