Plateper Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Vil ønske alle en god jul, og takk for et fint forum hvor jeg har fått mange tips. Jeg har et kjempe problem nå, har lagd fil om datteren min og dette er en ting hele familien gleder seg til å se på julaften.. Jeg bruker PINNACLE 9, lastet filmen inn som Dv kvalitet og redigerte filmen. Så skulle jeg lage filmen. Velger alternativet Disc og deretter Make Disc, inne på make disc klikker jeg på Dvd som output format og på Video format/disc usage står den på automatic. Og på Burn Options står det på Burn directly to disc. Alt gikk helt greit helt til jeg skulle se filmen på dvd spilleren, filmen går kjempebra, men den lyden jeg har lagt til selv(mp3 filer) er borte noen steder og kommer og går... Hva kan være problemet? Mvh Rune Larsen Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Kan hende du bør prøve å konventere mp3 filene til eit anna format? Lenke til kommentar
Plateper Skrevet 25. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2004 Takk for dene ene svaret! Skal prøve det. Er det ikke noen andre som har noen ideer eller som har vært borti noe lignende problem? GOD JUL!!! Lenke til kommentar
jonfilm Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er sikkert for sent nå, men et godt tips er å ikke bruke Pinacle!! bytt til premiere for eksempel. om du fortsetter å bruke pinnacle, er nok ikke det den siste filmen som går i vasken!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå